شناسهٔ خبر: 56382708 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

قول مهم تاج به کی‌روش

کارلوس کی‌روش تنها برای هدایت تیم ملی در جام جهانی به تهران نیامده است.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی: کارلوس کی‌روش تنها برای هدایت تیم ملی در جام جهانی به تهران نیامده است.

طبق توافق طرفین اگر نمایش تیم ملی در جام جهانی قابل قبول از سوی فدراسیون فوتبال و اهالی فوتبال باشد این قرار داد برای جام ملت‌ها هم تمدید خواهد شد. حتی قرار است در آینده کارلوس کی‌روش در تیم ملی مدیر فنی و هدایت تیم ملی به جواد نکونام سپرده شود.

کارلوس کی‌روش در بدو ورود به تهران و در بازدید از کمپ تیم‌های ملی از اینکه زمین شماره یک ترمیم نشده بود و امکانات آن در حد گذشته باقی مانده بود تعجب کرد! و در صحبت‌هایی که با مهدی تاج داشت خواستار افزایش امکانات کمپ تیم‌های ملی شد. رییس فدراسیون فوتبال در این زمینه قول مساعد به کارلوس کی‌روش داد.

مهدی تاج امروز بعد از حضور در تمرین  تیم ملی نوجوانان به این موضوع اشاره کرد و گفت:اکنون در مرکز ملی فوتبال شرایط خوبی برقرار است، اینجا کمپ مجهزی داریم که در مقایسه با برخی‌ کشورها نقطه عطف مهمی برای فوتبال ما بشمار می‌رود. البته که به دنبال افزایش امکانات آن نیز هستیم.

باید منتظر ماند و دید که آیا وعده‌های داده شده از سوی مهدی تاج به کارلوس کی‌روش عملی خواهد شد یا خیر؟

یکی از گلایه‌های کارلوس کی‌روش پایین آمدن سطح کیفی چمن زمین شماره دو به خاطر تمرین دیگر تیم‌های ملی بود که در این باره مهدی تاج به کارلوس کی‌روش قول داد به زودی زمین شماره یک برای تمرین دیگر تیم‌های ملی ترمیم می شود.

 

نظر شما