شناسهٔ خبر: 56382471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار حکمتیان:

تیپ 48 فتح یک سرمایه عظیم برای کشور است/ با تمام توان از دستاوردهای نظام دفاع می کنیم

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیپ 48 فتح یک سرمایه عظیم برای استان و کشور است و هرگاه تهدیدی متوجه نظام اسلامی باشد با تمام توان در صحنه حضور دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،سردار حسن حکمتیان شامگاه سه شنبه در یادواره سرداران و یک هزار و ۵۲۴ شهید تیپ ۴۸فتح  در یاسوج،با تشریح جانفشانی شهدای انقلاب و نظام از جمله تیپ ۴۸ فتح در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه ها  افزود: تیپ 48 فتح در تمام بحران ها و بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله، کرونا، آتش سوزی ها ، محرومیت زدایی و سازندگی و هرجایی که مردم احساس نیاز کنند در کنار آنها حاضر و آماده است.

وی با اشاره به اینکه تیپ 48 فتح نقطه امیدی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد و ایران اسلامی است، ابراز داشت: تا آخرین قطره خون از دستاوردهای نظام و تمامیت ارضی دفاع خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت جزیره امن جمهوری اسلامی ناامن شود.

سردار حکمتیان گفت: هیچ گروه تروریستی از معبر تیپ 48 فتح عبور نخواهد کرد و اگر خطایی از آنها سر بزند در کمین نیروهای ما می افتند و سرنگون خواهند شد.

وی بیان کرد: امروز به یمن روح شهدا تمام کارهایی که باید انجام می دادیم به سرانجام رسیده و با شهیدان عهد می بندیم که تا آخرین قطره خون از کشور دفاع خواهیم کرد.

فرمانده تیپ 48 فتح گفت: یادمان نرفته یک گردان سربند یا حسین بسته بودند و همه شهید شدند یادمان نرفته شهدا رفتند و گفتند ما رفتیم کاری حسینی کردیم شما بمانید و کاری زینبی بکنید.

وی افزود: تفکر راهبردی و استراتژی امام معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد ،هندسه جهان را تغییر داد مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی را ریل گذاری و قطار انقلاب اسلامی را به حرکت درآورند تا پرچم انقلاب اسلامی  به دست صاحب آن برسد.
 
فرمانده تیپ 48 فتح عنوان کرد: شهدای ما دنیای فانی را رها کردند از خاک بریدند و به افلاک رسیدند همچون چراغی فروزان می درخشند و در مسیرهای پر خطر دست ما را می گیرند، درود بر آنهایی که از دلبستگی های این دنیا یعنی پست و مقام و جان خود گذشتند و با معبود خود معادله کردند. 
 
 
 
 
 
 

نظر شما