شناسهٔ خبر: 56382419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کولوسفسکی:

ترک یوونتوس بهترین تصمیم بود!

دژان کولوسفسکی مدعی است "همه چیز در انگلیس برای او بهتر پیش می‌رود" و تصمیمش برای ترک یوونتوس به سمت تاتنهام، عالی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، دژان کولوسفسکی مدعی است "همه چیز در انگلیس برای او بهتر پیش می‌رود" و تصمیمش برای ترک یوونتوس به سمت تاتنهام، عالی بوده است.

مهاجم ملی پوش سوئدی ابتدا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به صورت قرضی به تاتنهام پیوست و این انتقال در تابستان دائمی شد. این وینگر ۲۲ ساله، در انگلیس شگفت‌انگیز بوده و در ۲۹ بازی برای تیم لندنی لیگ برتر شش گل و ۱۱ پاس گل به ثبت رسانده است و او شکی ندارد که جدایی یووه، کار حرفه‌ای و صحیحی است.

کولوسفسکی به گازتا دلو اسپورت درباره انتقالش از تورین به شمال لندن گفته است: "گاهی اوقات در فوتبال همه چیز به خوبی پیش می‌رود. من در این مدت چیزی را تغییر ندادم. من همیشه با تعهد کامل به زمین می‌رفتم. با این حال، در یوونتوس، بدون توجه به اینکه چقدر تلاش کردم، اوضاع برایم به خوبی پیش نرفت. "

دوست دارم به جلو نگاه کنم، به دلایل زیادی در یوونتوس خوب نبودم و وقتی متوجه می‌شوید که همه چیز خوب پیش نمی‌رود، تغییر جهت در همان محیط سخت است. تصمیم برای ترک ایتالیا بهترین تصمیمی بود که می‌توانستم در آن شرایط بگیرم. همه چیز در انگلیس داخل و خارج از زمین بهتر پیش می‌رود. اکنون همیشه می‌خواهم فوتبال بازی کنم و برای تیم خود تلاش کنم تا برنده شود. "

کولوسفسکی همچنین در مورد تأثیر آنتونیو کونته، سرمربی سابق یووه در بازی او در مدت کوتاهی که با هم در تاتنهام کار می‌کردند صحبت کرده است، او گفت: "در تاتنهام، خیلی بیشتر کار می‌کنیم. دنیای من تغییر کرده است. باید بگویم که هرگز در زندگی خود فردی را ندیده‌ام که به اندازه کونته انگیزه داشته باشد. وقتی کسی مثل او با شما صحبت می‌کند، به قلب شما وارد می‌شود. "

تاتنهام به رکورد شکست‌ناپذیر خود در هفت بازی در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ لیگ برتر می‌بالد و روز شنبه در دربی باید مقابل رقیب اصلی، آرسنال، به میدان برود.

نظر شما