شناسهٔ خبر: 56382330 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بازی دوستانه| پیروزی پرگل برزیل مقابل تونس

برزیل در بازی دوستانه مقابل تونس به برتری پرگل رسید.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، برزیل که در بازی دوستانه قبلی خود توانسته بود با سه گل بر غنا پیروز شود، امروز در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس برابر یک حریف دیگر آفریقایی قرار گرفت و به راحتی یک پیروزی دیگر کسب کرد. تونس حریف برزیل بود و در همان نیمه اول قافیه را باخت.

در دقیقه 11 بازی برزیل توسط رافینیا به گل رسید. ستاره بارسا با ضربه سر و به زیبایی موفق به باز کردن دروازه تونس شد. تونس در دقیقه 17 و توسط عمر طلبی به گل تساوی رسید ولی برزیل سه دقیقه بعد توسط ریچارلیسون گل دوم را زد. مهاجم تاتنهام روی پاس رافینیا و در مصاف تک به تک با گلر تونس، توپ را از میان پاهای او عبور داد تا سلسائو بازهم پیش بیفتد.

در دقیقه 28 نیمار گل سوم را زد. او از روی نقطه پنالتی برتری برزیل را پررنگ تر کرد. این پایان کار در 45 دقیقه نخست نبود و رافینیا در دقیقه 39 روی پاس ریچارلیسون دبل کرد و برزیل را نیز به گل چهارم رساند. ضربه پای چپ او پس از برخورد به تیر دروازه، گل شد.

در دقیقه 41 دیلان برون از تونس با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا تونس 10 نفره به کار ادامه دهد. نیمه اول 4-1 به سود برزیل تمام شد.

تونس در نیمه دوم و با حمایت هواداران پرتعدادش در ورزشگاه بازی را بهتر شروع کرد ولی 10 نفره بودن به این تیم اجازه خلق موقعیت جدی گلزنی نمی داد. در ابتدای نیمه وینیسیوس وارد زمین شد و همین بازیکن در دقیقه 74 روی گل پنجم برزیل نقش داشت. 

ضربه او در درون محوطه جریمه با برخورد به مدافع تونس مقابل پدرو(مهاجم فلامینگو) افتاد و او هم بی معطلی با شوتی دقیق توانست گلزنی کند. در ادامه بازی توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و برزیل این بازی را 5-1 به سود خود خاتمه داد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما