شناسهٔ خبر: 56381945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا خبر داد:

برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید «رمضانعلی میرزایی» در پارک موزه دفاع مقدس مازندران

سردار مسلمی از برگزاری مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» روز چهارشنبه جاری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران خبر داد و گفت: آئین تشییع روز جمعه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از مقابل سپاه سواکوه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی، امشب (۵مهر) در حاشیه حضور در بیت شهید رمضانعلی میرزایی در روستای پیرنعیم سوادکوه ضمن ادای احترام به مقام شمخ مادر والامقام این شهید دوران دفاع مقدس، خبر شناسایی و بازگشت پیکر مطهر شهید رمضانعلی میرزایی را به سمع و نظر خانواده معظم این مرد خدایی اطلاع داده است.

 

فرمانده سپاه کربلا در این دیدار با بیان اینکه پیکر مطهر شهید بعد از ۳۸سال در منطقه شرق دجله با پیگیری شبانه روزی گروه تفحض سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشف شد، افزود: مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید والامقام  روز چهارشنبه در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مدیون و مرهون ایثار شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا هستیم، یادآورشد: همچنین مراسم وداع شهرستانی روز پنج‌شنبه هفته جاری همراه با نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده عبدالحق (ع) و آئین تشییع روز جمعه ساعت 8 و 30 دقیقه از مقابل سپاه سواکوه برگزار می‌شود.

 

سردار مسلمی به تقارن بازگشت پیکر شهید میرزایی با هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: بازگشت پیکر شهدا پیام ها و درسای زیادی برای جامعه امروز دارد که باید قدردان امنیت و اقتدار میهن اسلامی که رزمندگان بیشماری برای حفظ این آب و خاک جان خویش را تقدیم کردند، باشیم.

 

 

پایان پیام/286

نظر شما