شناسهٔ خبر: 56379803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

توصیه جیمی کاراگر به کاپیتان شیاطین سرخ

مگوایر برای نجات فوتبالش باید از منچستریونایتد برود

جیمی کاراگر معتقد است که هری مگوایر دیگر در منچستریونایتد نمی تواند به روزهای خوبش برگردد و اگر قصد نجات دادن فوتبالش را دارد، باید به دنبال تیمی دیگر باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس شب گذشته در ورزشگاه ومبلی و در آخرین بازی دور گروهی لیگ ملت های اروپا برابر آلمان با تساوی 3-3 متوقف شد. در این بازی گرت ساوت‌گیت، مربی انگلیس، به هری مگوایر از ابتدا میدان داد و او روی دو گل اول آلمان مقصر بود تا بار دیگر موج انتقادات به سمت او سرازیر شود. 

مگوایر که به دلیل اشتباهات فردی متعددش در فصل گذشته، امسال جایی در ترکیب ثابت منچستریونایتد ندارد، حالا شاید در تیم ملی انگلیس هم دیگر شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت نداشته باشد.

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است که مگوایر زمان را از دست داده و دیگر فرصتی برای جبران در منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس ندارد. او در ستونش در نشریه تلگراف نوشت:« معتقدم دیگر برای مگوایر دیر شده و بعید است او حداقل در یونایتد بتواند فوتبالش را نجات بدهد. به نظر می رسد او یک دنیا فشار روی شانه‌هایش حس می کند و برابر آلمان ترس در بازی او مشهود بود. مگوایر باید مسئولیت اشتباهاتش را قبول کند و از یونایتد برود. او شاید بتواند در یک باشگاه دیگر به روزهای خوبش برگردد. اکنون باید دید او از آمادگی ذهنی و نیز روحیه جنگندگی لازم برخوردار است یا خیر. مگوایر باید از خودش سوال کند که همان خشم قدیمی را در خودش دارد یا تسلیم شده است.»

نظر شما