شناسهٔ خبر: 56379179 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با چالشی بزرگ مواجه شدم

عباسیان: به حقم در این فوتبال نرسیدم

معین عباسیان امیدوار است به روند خوب سال گذشته‌اش ادامه دهد و شرایط ایده آلی برای خود و تیمش رقم بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان در مورد دیدار هوادار و سپاهان در هفته هفتم از رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: بازی سختی مقابل سپاهان که از بهترین تیم‌های ایران است داریم. امیدوارم به نحو احسن از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم. در دیدار های قبلی بازی خوب و مالکانه انجام داده‌ایم ولی برخلاف فوتبالی که بازی کرده‌ایم نتایج لازم را نگرفته‌ایم. امیدوارم از این به بعد بهترین نتایج را بگیریم.

او در مورد تفاوت تیم هوادار نسبت به سال گذشته و اهدافشان گفت: استراتژی باشگاه نسبت به قبل فرق کرده و ساختار بهتر شده‌ است. سال گذشته اولین سال حضور هوادار در لیگ برتر بود. مسئولین باشگاه از لحاظ ساختار همه چیز را مهیا کردند، از نظر فنی همه چیز خوب است. از آقای میری، اسماعیلی و رحیمی؛ مدیرعامل که بسیار زحمت کشیده‌اند و تا به اینجا به تعهدات مالی عمل کرده‌اند تشکر می‌کنم. بازیکن در این حالت می‌تواند تمرکز کند.

این بازیکن در مورد اینکه سال گذشته هم کم گل می‌زدند و هم کم گل دریافت می‌کردند اما امسال این رویه عوض شده گفت: هر مربی استراتژی خاص خودش را دارد. برخی از مربیان دفاعی کار می‌کنند و برخی تهاجمی. ما هم گل زدیم هم گل خوردیم اما فوتبال مالکانه ارائه دادیم. غیر از یک بازی هم در سایر بازی ها خوب بودیم. باید مسئولیت پذیر باشیم، بیشتر گل بزنیم و کمتر گل بخوریم تا به شرایط مطلوب برسیم. فوتبال خوبی بازی کرده و تلاش می‌کنیم بهتر شویم.

عباسیان که سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان هوادار بود و در اتفاقی عجیب تا آخرین روزهای نقل و انتقالات بدون تیم باقی مانده بود در این‌باره گفت: عملکرد سال گذشته من مربوط به کل تیم بود و بچه‌ها خوب بودند. جا دارد از همه تشکر کنم چه کادر فنی قبلی و چه بازیکنانی که داشتیم. قبل از فصل چالش بزرگی برای من ایجاد شد چون یک فصل خوب را پشت سر گذاشته بودم و فکر می‌کردم که اتفاق خوب بیفتد و در نهایت با نظر آقای الهامی در هوادار ماندم. امیدوارم امسال هم کمک کنم و بتوانم به روند خوب پارسالم ادامه بدهم و در خدمت تیم باشم. احساس می کنم به حقم در فوتبال نرسیده‌ام. به هر حال یکی دو انتخاب بد داشتم که ضرر کردم، آن‌ها را به فال نیک می‌گیرم، قسمت من بوده، امیدوارم بتوانم از این به بعد شرایط ایده آل داشته باشم.

عباسیان در پایان گفت: واقعاً یکبار دیگر از مدیران محترم و مالک عزیز که در این شرایط اقتصادی تیم داری می‌کند تشکر می‌کنم. ما در این مدت از داوری ضربه‌های بدی خوردیم. نام تیم هوادار است ولی هوادار واقعی نداریم اما تیممان خوب است. امیدوارم که داوری هم از این به بعد عادلانه‌تر  باشد تا ما هم با آرامش بیشتر بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

نظر شما