شناسهٔ خبر: 56378944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تماس بارسا با بدنساز برزیل؛ هوای رافینیا را داشته باش!

بارسلونا پس از مصدومیت های اخیر بازیکنانش در بازی های ملی، حالا بیش از همیشه نگران رافینیاست و از بدنساز برزیل درخواست کرده تا مراقب او باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکی از بدشانس ترین باشگاه های دنیا در وقفه بازی های ملی بوده و تاکنون چهار بازیکنش با مصدومیت روبرو شده اند. ژول کُنده، فرانکی دی‌یونگ، ممفیس دیپای و رونالد آرائوخو در چند روز اخیر مصدوم شده اند و کادر فنی بارسا حالا نگران رافینیا ت. بال برزیلی امشب احتمالا در بازی دوستانه برزیل برابر تونس به میدان خواهد رفت و کادر فنی بارسا نگران است که او را هم از دست بدهد.

تیته، مربی تیم ملی برزیل، در نشست خبری خود ضمن تایید نگرانی کادر فنی بارسا در مورد رافینیا گفت:« در راه تمرین بودیم که متوجه شدم از باشگاه بارسلونا با بدنساز ما تماس گرفته اند و از او خواسته اند که مراقب رافینیا باشد.»

فابیو ماسِردجیان، بدنساز برزیل، نیز در این رابطه گفت:« بله، از بارسلونا با من تماس گرفتند. آنها چند بازیکنان‌شان در روزهای اخیر مصدوم شده اند و رونالد آرائوخو را هم دو ماه در اختیار نخواهند داشت. به همین دلیل نگران رافینیا هستند. از من در مورد شکل تمریناتش، تغذیه و مسائل دیگر سوال کردند و خواستند که در تمرینات مراقب او باشم و اینکه به او زیاد فشار نیاورم. قرار هم شده که قبل از بازگشت رافینیا، گزارشی از تمرینات و همه کارهایی که اینجا انجام داده، برای‌شان بفرستم.»

رافینیا که در تابستان امسال به بارسا پیوسته، تا به اینجا 700 دقیقه برای این تیم بازی کرده و یازدهمین بازیکن بارسا از لحاظ تعداد دقایق حضور در زمین است. او در بازی قبلی برزیل برابر غنا نیز 79 دقیقه بازی کرد.

نظر شما