شناسهٔ خبر: 56377580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای هوادار غیر ممکن وجود ندارد

فراهانی: برنامه خاصی مقابل سپاهان داریم

دروازه‌بان با تجربه تیم هوادار می‌گوید جای نگرانی در مورد این تیم وجود ندارد و قطعا شرایط بهتری در ادامه راه پیدا خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فراهانی در مورد شرایط هوادار در تعطیلات لیگ به خبرنگار ما گفت: وقفه‌ای که افتاد برای تیم ما مثمرثمر بود. زیرا زمان می‌برد که به هماهنگی لازم برسیم. بازیکنان تغییر کرده بودند و روز به ‌روز تیم ما بهتر می‌شود. همه بازی‌ها دست هوادار بوده و فقط دو بازی را واگذار کردیم و از لحاظ مالکیت شرایط ایده‌آلی داشتیم، این تعطیلی باعث شد وضعیت بهتری از قبل پیدا کنیم.

او در مورد دیدار با سپاهان در هفته هفتم گفت: سپاهان تیم خوب، بزرگ و ریشه داری است. این تیم هزینه‌ زیادی کرده، بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم شرایط خوبی داشته باشیم و به اهدافی که سرمربی و کادر فنی می‌خواهند برسیم.

دروازه‌بان باتجربه هوادار در مورد تقابل با مغانلو و دیگر بازیکنان سپاهان گفت: سپاهان بازیکنان خارجی بسیار خوبی و همچنین فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو را در اختیار دارد. خیلی از آنها سابقه بازی ملی دارند و به نظرم بهترین بازیکنان در این تیم جمع هستند ولی ما هم برنامه‌های خاص خود را برای مهار آنها داریم.

وی در مورد ۷ گلی که در چند بازی اخیر دریافت کرده‌اند با توجه به اینکه هوادار در سال گذشته یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را داشت گفت: در دو بازی بخصوص  پرسپولیس و مس رفسنجان غافلگیر شدیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم وگرنه خط دفاع بسیار خوبی داریم. در آن بازی‌ها برای حمله رفتیم و گل دریافت کردیم. دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و روز به روز بهتر می‌شویم.

بازیکن هوادار در مورد رتبه سیزدهم این تیم و اینکه در ادامه می‌توانند روند بهتری پیدا کنند یا خیر گفت: قطعاً برای هوادار غیر ممکن وجود ندارد و تیم شکل واقعی خودش را پیدا می‌کند و در بازی‌های بعدی شرایط بهتر می‌شود.

فراهانی در مورد کار کردن زیر نظر داوود فنایی گفت: آقا داوود ثابت شده است. او بازیکن و مربی پرسپولیس بوده و هر روز  نکات تازه یاد می‌گیریم. من قبلا هم زیر نظر او و آقای الهامی کار کرده‌ام و شاگردشان بودم، خدا را شاکرم که باز هم این موضوع قسمت من شده. به نظر من داوود فنایی یکی از بهترین مربی گلرهای ایران است.

نظر شما