شناسهٔ خبر: 56377405 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تشریح وضعیت بازنشستگی داورزنی و سلیمانی توسط فرهادیان

تهران- ایرنا- مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی تاکید کرد هیچ ابلاغ رسمی درخصوص بازنشستگی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به وزارت ورزش نرسیده است. وی همچنین وضعیت بازنشتستگی مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش را نیز تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر بازنشستگی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا گفت: در این خصوص هنوز هیچ‌چیز به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است و هرگاه چنین موضوعاتی به‌صورت رسمی به ما ابلاغ شود، اقدام خواهیم کرد.

فرهادیان در پاسخ به این سوال که چه زمان سرپرست جدید فدراسیون اسکواش اعلام خواهد شد، گفت: برای تمام فدراسیون‌هایی که دوره ریاست آن‌ها به پایان رسیده است، سرپرست تعیین خواهیم کرد. درخصوص این‌که آیا بحث بازنشستگی سلیمانی مطرح است یا خیر باید بگویم ایشان مواردی را مطرح کرده‌اند از جمله این‌که بین سنوات کاری‌شان فاصله 2 ساله‌ای بوده و اگر به لحاظ اداری بتوانند این 2 سال را اثبات کنند، از سنوات خدماتشان کم می‌شود و بازنشسته محسوب نمی‌شود.

وی تاکید کرد: البته ما به ایشان اعلام کرده‌ایم این وقفه دو ساله حتما باید به صورت اداری به وزارت ورزش اعلام شود تا بتوانیم اقدام کنیم. تاکنون چیزی در این خصوص به ما اعلام نشده و تا زمانی که اعلام رسمی به ما نرسد، بر اساس قانون عمل می‌کنیم. ضمن این که انشاا... در اسرع وقت و براساس قانون برای فدراسیون اسکواش نیز سرپرست تعیین خواهد شد.

نظر شما