شناسهٔ خبر: 56376797 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

تمرینات سنگین استقلال دلیل بازی با تیم‌های ضعیف| ترس ساپینتو از مصدومیت

مهم‌ترین دلیلی که سبب شد استقلال در روز‌های اخیر با تیم‌های ضعیف بازی تدارکاتی برگزار کند، تمرینات سخت بدنسازی است که دوباره از سوی ساپینتو برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. ساپینتو قصد داشته از مصدومیت احتمالی جلوگیری کند.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در تعطیلات روز‌های اخیر تمرینات سفت و سختی را سپری کرده و علاوه برآن مقابل تیم‌های سامیت و تیم ملی دانشجویان ایران قرار گرفت تا از نظر هماهنگی تاکتیکی نیز شرایط مناسبی را در ورود دوباره به لیگ برتر داشته باشد.

بازی با تیم‌های سامیت تهران و تیم دانشجویان، اما این سوال را به وجود آورده که چرا آبی‌ها حریفان قدرتری را برای انجام بازی تدارکاتی انتخاب نکردند.

این سوال وقتی شکل انتقادی به خود گرفت که پرسپولیس در ایام تعطیلات با دو تیم فولاد و گل گهر سیرجان بازی کرد، اما ظاهرا دلیل بازی با تیم‌های سبک خواسته خود ساپینتو بوده و سرمربی استقلال به دلیل اینکه تمرینات سخت بدنسازی را در ایام تعطیلات برای بازیکنان تجویز کرده، خواستار بازی با تیم‌های کم نام ونشان‌تر شده و به همین دلیل دو بازی تدارکاتی با تیم‌های سامیت و دانشجویان در دستور کار قرار گرفته است.

البته قرار بود استقلال با تیم سپاهان هم مصاف دهد که این بازی به دلایلی لغو شد، اما شاید اگر سپاهانی‌ها برای بازی مقابل استقلال تایید نهایی می‌دادند هم ساپینتو از تقابل با آن‌‎ها صرفنظر می‌کرد و بازی با تیم‌های ضعیف‌تر را برای بازیکنان درنظر می‌گرفت.

نا گفته نماند که استقلال مقابل تیم دانشجویان شکست خورد که ساپینتو نسبت به عملکرد بازیکنان دراین میدان اعتراض داشت.

نظر شما