شناسهٔ خبر: 56373743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده اصفهان عنوان کرد؛

افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت برگشت مشهد به اصفهان

ریحانه سجادی

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده استان اصفهان با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی بلیت برگشت مشهد به اصفهان، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش ۵۰ درصدی سفر و مسافر به مشهد مقدس باشیم.

صاحب‌خبر -

حسین بیغمیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اتمام سفرهای اربعین، اظهار کرد: از روز یکشنبه تا جمعه اعزام زائران به مشهد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه قرار است روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ دستگاه اتوبوس از اصفهان به مشهد اعزام شود، گفت: به‌طور معمول روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ دستگاه اتوبوس از اصفهان عازم مشهد می‌شود و قرار است تا روز جمعه اعزام زائران به‌طور ویژه انجام شود.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده استان اصفهان افزود: قرار است اتوبوس از اصفهان به‌طور خالی به سمت مشهد عازم شود، چراکه مسافری نیست و زائران برای بازگشت نیازمند ناوگان است.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه موجود قیمت بلیت بازگشت مسافران از مشهد به اصفهان ۳۰ درصد افزایش یافته است، گفت: این افزایش قیمت برای جبران اعزام خالی اتوبوس‌ها از اصفهان به مشهد است.

بیغمیان افزود: قیمت بلیت رفت اصفهان به مشهد حدود ۲۰۰ هزار تومان، اما بلیت برگشت ۴۰۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۶۳۹ سفر در قالب ۱۲ هزار و ۷۳۸ مسافر برای ایام شهادت امام رضا(ع) انجام شد و پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش ۵۰ درصدی سفر و مسافر به مشهد مقدس باشیم.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده استان اصفهان با اشاره به اینکه ۹۹ درصد زائران اربعین از عراق به اصفهان بازگشته‌اند، گفت: برای ایام اربعین ۴۴۱۸ سفر در قالب ۱۰۵ هزار و ۴۸۵ مسافر از اصفهان به مرز مهران اعزام شدند که در برگشت ۳۵۵۰ سفر در قالب ۱۱۳ هزار و ۴۲ مسافر از مرز مهران به اصفهان انجام شد.

وی درباره گلایه مسافران دیگر مسیرها از نبود اتوبوس، گفت: دلیل نبود اتوبوس در ایام اربعین در دیگر مسیرها به دلیل مصوبه ستاد اربعین کل کشور برای زائران بود.البته برای شهادت امام رضا(ع) به مدت یک هفته زائران از شهرهای مختلف عازم مشهد می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما