شناسهٔ خبر: 56369546 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سپاهان دوباره با ضربه آزاد گل زد؛

خودنمایی زکی‌پور با ایستگاهی و گل(عکس)

مدافع چپ سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل النجف با ضربه ایستگاهی تیمش را به گل رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در تعطیلات لیگ برتر یک دیدار تدارکاتی مقابل النجف عراق برگزار کرد و به برتری سه بر صفر رسید؛ نخستین گل طلایی پوشان اصفهان را میلاد زکی‌پور، مدافع چپ این تیم به زیبایی زد تا بازهم یک نمایش موثر در ترکیب تیمش بر جای گذاشته باشد.

زکی‌پور که از هفته سوم جایگاهش در ترکیب سپاهان را پیدا کرد و تبدیل به یکی از مهره‌های ثابت ژوزه مورایس شد، در دیدار برابر گل‌گهر سیرجان دو گل زیبا به ثمر رساند که یکی از آنها را با شوت تماشایی از روی ضربه ایستگاهی ثبت کرد و حالا هم در یک مسابقه دوستانه همین کار را مقابل النجف انجام داد.

نخستین گل سپاهان در بازی تدارکاتی برابر النجف، روی ضربه ایستگاهی زکی‌پور زده شد و در ادامه نیز این تیم دو گل دیگر به ثمر رساند تا آمادگی خود را در روزهای تعطیلی لیگ برتر نشان بدهد.

زکی‌پور که در آخرین فهرست دراگان اسکوچیچ در تیم ملی حضور داشت و قرار بود همراه تیم ایران به اتریش برود، با تغییر کادر فنی و حضور کارلوس کی‌روش، فعلا در اصفهان تمرین می‌کند و امیدوار است با تداوم درخشش در این تیم به تایید سرمربی جدید تیم ملی هم برسد.

شاگردان مورایس روز یکشنبه هفته آینده در هفتمین بازی لیگ برتر مهمان هوادار تهران خواهند بود و امیدوار هستند دوباره به برتری دست پیدا کنند و جایگاه بهتری در جدول به دست بیاورند.

نظر شما