شناسهٔ خبر: 56365151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برگزاری چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

چهارمین نشست هیات اجرایی با حضوروزیر و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در حالی که بعد از نشستن محمود خسروی وفا روی صندلی ریاست کمیته ملی المپیک در یک ماه اخیر شاهد انتشار اخبار زیادی از فعالیت های این کمیته نبودیم، چهارمین نشست هیات اجرایی این کمیته در وزارت ورزش برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: تغییر می‌تواند لازمه پیشرفت باشد؛ خوشبختانه انتخابات و رقابت سالمی انجام گرفت و خوشحالم اکنون نوبت به خدمت‌رسانی عزیزانی رسیده که سوابق خوبی در ورزش داشته‌اند. ما به عنوان جایگاه حاکمیتی که داریم در کنار کمیته ملی المپیک هستیم و وظیفه داریم در خدمت تصمیمات ورزش باشیم و از این تصمیمات حمایت کنیم.

خسروی‌وفا اولین اقدام کمیته ملی المپیک را انتخاب دبیر کل برای پیگیری دقیق امور کمیته اعلام کرد و افزود: در ادامه راه طی 15 روز آینده سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی، رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و همچنین رئیس آکادمی ملی المپیک انتخاب و معرفی خواهد شد تا احیانا از امور مهم و فعالیت های مرتبط برای اعزام عقب نمانیم. ضمنا برای ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر پیشنهاد برگزاری جلسه مشترک فصلی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان را ارائه کردیم و اگر موضوع خاصی مطرح بود جلسه ویژه‌ای برگزار کنیم. بنای ما حمایت از فدراسیون‌هاست و با اطلاع وزارت ورزش و جوانان مانند آنچه در کمیته ملی پارالمپیک انجام شد، توزیع منابع مالی صورت خواهد گرفت.

بدین ترتیب باید دید طی روزهای آینده چه فردی از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان جانشین پیمان فخری، سرپرست قبلی کاروان ایران در بازی های آسیایی 2022 هانگژو انتخاب می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما