شناسهٔ خبر: 56364135 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

رییس سازمان ملی استاندارد ایران مطرح کرد:

دستیابی به استانداردسازی هوشمند با استفاده از توان نخبگان ایرانی

اسلام پناه، ایرانیان را سرشار از هوش خدادادی و در مسیر کشف علم و کشف خلقت آفریده‌های خداوندی معرفی کرد و گفت: رشد استارت‌آپ‌ها در لبه دانش تحول‌های معجزه آسایی را رقم خواهد زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه دنیای دیجیتال و سیستماتیک ارتقای کارآمدی و شفافیت را ممکن می‌سازد، گفت: بنگاه‌های کوچک و متوسط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با تقویت رویکرد هوشمندانه و بهره‌گیری از جوانان تحصیل‌کرده زمینه رقابت پذیری در عصر استاندارد و دیجیتال را فراهم می‌کنند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه، توسعه استانداردهای ICT و رشد استارت‌آپ‌ها در لبه دانش تحول‌های معجزه آسایی را رقم خواهد زد، افزود: داده‌کاوی و ذخیره‌سازی داده‌ها، شبیه‌سازی دیجیتال، تجربیات فناوری - هوشمندی جهان، هوشمندی انسان و هوشمندی اشیا را محقق می‌سازد.

اسلام پناه ایرانیان را سرشار از هوش خدادادی و در مسیر کشف علم و کشف خلقت آفریده‌های خداوندی معرفی کرد و گفت: نمونه آن در جمهوری اسلامی ایران، سلول درمانی و بایو تکنولوژی، هوش مصنوعی و بهره‌مندی هوشمند و علمی از الطاف الهی و کشف رازهای آفرینش است.

نظر شما