شناسهٔ خبر: 56364024 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده ایتالیا و مجارستان 4 مهر 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده ایتالیا و مجارستان 4 مهر 1401 را باما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب از ساعت 22:15 به وقت ایران در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

مجارستان امشب از ساعت 22:15 به وقت ایران میزبان ایتالیا است. این جدال حساس ضمن تاثیری که بر صدرنشینی دارد، می‌تواند بر سرنوشت آلمان 6 امتیازی نیز موثر باشد. برای تماشای پخش زنده بازی ایتالیا و مجارستان 4 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ایتالیا و مجارستان 4 مهر 1401

پخش زنده ایتالیا و مجارستان 4 مهر 1401

در حال حاضر مجارستان با عملکردی فراتر از انتظارات همگان، در گروهی با حضور انگلیس، آلمان و ایتالیا با 10 امتیاز صدرنشین است و ایتالیای 8 و آلمان 6 امتیازی به دنبال آن هستند. انگلیس با دو امتیاز نیز کمترین شانسی برای صعود دارد.

مجارستان رقابت‌های امسال را با پیروزی برابر انگلستان آغاز کرد، اما باخت برابر ایتالیا و تساوی برابر آلمان سبب شد تا کسی فکر یک عملکرد رویایی از این تیم نداشته باشد. آن‌ها اما در دو بازی بعدی انگلیس و آلمان را شکست دادند تا 10 امتیازی شوند.

ایتالیا اما که کار را با تساوی برابر آلمان آغاز کرده بود در بازی دوم مجارستان را شکست داد و در بازی سوم برابر انگلیس مساوی کرد. آن‌ها اما در بازی چهارم به طرز غافلگیرکننده‌ای برابر آلمان با نتیجه 5 بر 2 شکست خوردند، اما در عوض در بازی پنجم انگلیس را شکست دادند.برای تماشای پخش زنده بازی ایتالیا و مجارستان 4 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما