شناسهٔ خبر: 56363734 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی استان ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس کل دادگستری استان ایلام ضمن دیدار چهره به چهره با مردم، به مشکلات و شکایات مردمی رسیدگی و دستورات لازم در این زمینه را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – با حضور رئیس کل دادگستری استان ایلام، معاونان و رؤسای سازمان های تابعه قوه قضاییه و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، میز خدمت دستگاه قضایی استان در مصلی شهر ایلام برگزار شد.

عمران علی‌محمدی ضمن دیدار چهره به چهره با مردم، به مشکلات و شکایات مردمی رسیدگی و دستورات لازم در این زمینه را صادر کرد.

وی با بیان این که باید از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد افزود: دادگستری استان برنامه های مختلفی را در هفته دفاع مقدس تدارک دیده است که یکی از این برنامه ها برپایی میز خدمت است.

همچنین روشنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دادگستری به عهده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گذاشته شده است.

وی افزود: تلاش ما این است که بتوانیم به نحو احسن برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت این هفته را اجرا کنیم و به نوبه خود قدردان فداکاری های ایثارگران دفاع مقدس باشیم.

روشنی ادامه داد: در این هفته برنامه هایی چون غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری میز خدمت، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و تقدیر از آنان، برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی و نقاشی، برگزاری شب شعر و خاطره گویی و دیدار با فرماندهان و رزمندگان جنگ تحمیلی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما