شناسهٔ خبر: 56363717 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

با حکم اسماعیلی؛

مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «محمدامین حاجی‌هاشمی» را به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسماعیلی، محمدمهدی اسماعیلی در حکمی مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب کرد. در جلسه روز شنبه _دوم مهرماه_ هیئت‌مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای حکم انتصاب محمدامین حاجی‌هاشمی، مدیرعامل جدید این بنیاد به وی اعطا شد.

وی در این حکم خواستار استفاده از ظرفیت‌های موجود صنعت بازی‌های رایانه‌ای در راستای رشد، ارتقا و شکوفایی خلاقیت جوانان فعال در این زیست‌بوم شده است.

حاجی‌هاشمی دانش‌آموخته رشته مدیریت رسانه دانشگاه علامه طباطبایی و مدیر بخش بازی‌های رایانه‌ای چهارمین و پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است؛ وی همچنین سابقه همکاری در تدوین برنامه ملی بازی‌های رایانه‌ای (مصوب شورای عالی فضای مجازی) در مرکز ملی فضای مجازی و عضویت در هیئت‌مدیره بنیاد و نیز تدوین استراتژی در حوزه بازی در شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات را در کارنامه کاری خود دارد.

حکم انتصاب حاجی‌هاشمی توسط مهدی صرامی، رئیس هیئت‌مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به وی اعطا شد.

سیدصادق پژمان از اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ مسئولیت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را بر عهده داشت که در این جلسه از زحمات وی در مدت مسئولیت بنیاد قدردانی شد.

نظر شما