شناسهٔ خبر: 56363288 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

موافقت با مهمانی و نقل و انتقال حدود ۵۰۰۰ دانشجو در سال تحصیلی جدید

علی خسروجردی

مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به منظور میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان، با درخواست قریب به ۵۰۰۰ دانشجو موافقت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر ابوالفضل دانشور گفت: برای سال تحصیلی جدید، ۱۲ هزار و ۵۹۲ درخواست جهت مهمانی و نقل و انتقال توسط دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و دکتری حرفه‌ای در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی وزارت عتف در سامانه سجاد ثبت شده بود که در نهایت با درخواست ۴ هزار و ۸۶۳ نفر موافقت نهایی به‌عمل آمد.

 دانشور افزود: فرایند ثبت درخواست‌های مهمانی و نقل و انتقال دانشجویان برای سال تحصیلی جدید در سامانه سجاد از اردیبهشت ماه سال جاری شروع شد و پس از اتمام مهلت دانشجویان برای ثبت درخواست، دانشگاه‌های مبدا شروع به بررسی درخواست‌ها کردند و از مجموع کل درخواست‌های ثبت شده با ۷ هزار و ۸۰۵ درخواست موافقت شد.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های مقصد نیز در بازه زمانی قانونی که در اختیار داشتند از مجموع درخواست‌هایی که دانشگاه‌های مبدا با آن‌ها موافقت کرده بودند؛ با ۴ هزار و ۸۶۳ درخواست جهت پذیرش، میهمانی و نقل و انتقال موافقت کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم،  دانشور با اشاره به جنسیت افرادی که با میهمانی و نقل و انتقال آنها در سال تحصیلی جدید موافقت شده، افزود: از مجموع ۴ هزار و ۵۳۸ نفری که به دانشگاه‌های کشور میهمان شدند، ۲ هزار و ۸۸۵ خانم‌ و یک هزارو ۹۷۸ آقا هستند.

انتهای پیام

نظر شما