شناسهٔ خبر: 56363123 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بازار رمزارزها امروز ۴ مهرماه؛

احتمال ریزش شدید بیت‌کوین

بیت‌کوین در سطح مهمی قرار گرفته است؛ اگر این سطح حمایتی از دست رود، احتمال ریزش شدیدی وجود خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیت‌کوین در سطح مهمی قرار گرفته است؛ اگر این سطح حمایتی از دست برود احتمال ریزش شدیدی وجود خواهد داشت. سایر رمزارزهای بازار نیز وضعیت مناسبی نداشتند و شاهد افت قیمت بودند، اتریوم با افت دو درصدی به ۱۳۰۰ دلار و بایننس کوین نیز با افت یک درصدی به محدوده ۲۷۴ دلاری رسید، سایر کوین‌ها و آلت‌کوین‌ها نیز افت بیشتری را تجربه کردند.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۲۸ دلار

تغییرات: افت ۰.۳۴ درصدی

اتریوم (ETH): ۱۳۰۳ دلار

تغییرات: افت ۱.۹۹ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۴ دلار و ۵۸ سنت

تغییرات: افت ۱.۱۲ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۷۴ دلار

تغییرات: افت ۲.۵۷ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۴۵ دلار

تغییرات: افت ۳.۰۴ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۶۴ سنت

تغییرات: افت ۳.۶۷ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۱۱ دلار

تغییرات: افت ۳.۰۷ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۷۴۳ دلار

تغییرات: افت ۲.۱۲ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۳۱ سنت

تغییرات: افت ۰.۴۰ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۵۹۵ دلار

تغییرات: افت ۰.۹۱ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۷ دلار و ۳۳ سنت

تغییرات: افت ۲.۴۴ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

احتمال ریزش شدید بیت کوین

حمایت: ۱۸ هزار ۸۵۳ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار

پیش‌بینی: تا زمانی که سطح حمایتی مشخص شده در تصویر وجود داشته باشد، احتمال ریزش شدیدی وجود نخواهد داشت، در صورتی که این محدوده از دست برود پیش‌بینی اصلاح قیمتی را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت‌کوین: ۴۰.۸۲ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۷.۸۳ درصد

احتمال ریزش شدید بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۸۴۹ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۱ میلیارد دلار

احتمال ریزش شدید بیت کوین

شاخص ترس و طمع

قرارگیری در سطح ترس شدید، شاخص ترس و طمع محدوده ۲۴ واحد را ثبت کرد.

احتمال ریزش شدید بیت کوین

اخبار بازار رمزارزها

اینترپل برای دو کوان، بنیان‌گذار تِرا اعلان قرمز صادر کرد

دادستان‌های کره جنوبی روز دوشنبه به بلومبرگ گفتند که اینترپل برای دستگیری دو کوان در سراسر جهان اعلان قرمز جهان صادر کرده است. این خبر یک هفته پس از آن منتشر شد که دادستان‌های کره از اینترپل درخواست کرده بودند تا برای او به اتهام نقش داشتن در فروپاشی اکوسیستم ترا اعلان قرمز صادر کند. همچنین، حکم بازداشت کوان و و پنج تن دیگر از شرکای ترافورم به اتهام نقض قوانین بازار سرمایه دو هفته پیش در کره صادر شده بود.

شکایت ۳۵۰ میلیون دلاری از کوین بیس به دلیل نقض حق ثبت اختراع

بر اساس پرونده‌ای در دادگاه دلاور، وریتاسیوم کپتال با شکایت از کوین بیس به‌دنبال دریافت خسارت ۳۵۰ میلیون دلاری است. این شرکت در شکایت خود ادعا کرده است که کوین بیس از حق ثبت اختراع آن‌ها در چندین سرویس خود از جمله کوین بیس پِی، کوین بیس ولت و کوین بیس کلود استفاده می‌کند. طبق این پرونده، مقدار قابل‌توجهی از درآمد کوین بیس از خدماتی به‌دست می‌آید که حق ثبت اختراع وریتاسیوم کپتال را نقض می‌کند.

تتر استیبل کوین USDT را روی شبکه پولکادات عرضه کرد

تتر که به‌تازگی استیبل کوین اصلی خود، یعنی «USDT» را در شبکه نیر (NEAR) عرضه کرده بود، خبر عرضه این ارز دیجیتال باثبات در شبکه پولکادات را نیز منتشر کرده است. USDT در حال حاضر در ۱۱ شبکه دیگر از جمله اولنچ، کوزاما، اتریوم، سولانا، الگورند، أیاس، لیکویید نتورک، اومنی، ترون، نیر و بیت‌کوین کش در دسترس است.

ویتالیک بوترین: امیدوارم دوج کوین به سمت اثبات سهام حرکت کند

ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، به‌تازگی و در جریان کنفرانس مین‌نت (Mainnet) گفته که امیدوار است پرایوسی کوین زی‌کش و همین طور میم‌کوین اصلی بازار، یعنی دوج کوین، سازوکار شبکه‌های خود را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر دهند. او گفته به‌مرور زمان و با بالغ‌تر شدن اثبات سهام، این شیوه مشروعیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

به‌روزرسانی شبکه تزوس با موفقیت انجام شد

طبق اعلام تیم توسعه بلاک چین تزوس در توئیتر، به‌روزرسانی جدید این شبکه با عنوان کاتماندو (Kathmandu)، ساعاتی قبل و در بلاک شماره ۲,۷۳۶,۱۲۹ این شبکه، با موفقیت انجام شده است. این ارتقا که یازدهمین به‌روزرسانی شبکه تزوس محسوب می‌شود، این بلاک‌چین را از نظر مقیاس‌پذیری توانمندتر خواهد کرد.

ایزی‌پی از دولت بحرین برای ارائه خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال مجوز دریافت کرد.

بانک مرکزی بحرین به پلتفرم ایزی‌پی برای ارائه خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال در این کشور مجوز اعطا کرد. در پی این اقدام، ایزی‌پی اکنون با صرافی بایننس وارد همکاری شده است. این همکاری به ایزی‌پی اجازه می‌دهد تا بیش از ۵٬۰۰۰ پایانه فروش (POS) و درگاه پرداخت را در کشور بحرین راه‌اندازی کند که به پذیرش بیت کوین کمک خواهند کرد.

واحد ارزهای دیجیتال غول بانکی ژاپنی نامورا در سوئیس راه‌اندازی می‌شود

گروه خدمات مالی نامورا هولدینگز (Nomura Holdings) ژاپن به‌تازگی اعلام کرده است که زیرمجموعه ارزهای دیجیتال این شرکت که لیزر دیجیتال نام دارد (Laser Digital)، در سوئیس تأسیس خواهد شد. طبق اعلام این شرکت، لیزر دیجیتال روی معاملات ثانویه، سرمایه‌گذاری خطرپذیر و محصولات سرمایه‌گذاری تمرکز خواهد داشت. اولین محصول لیزر دیجیتال، صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر آن خواهد بود که در شرکت‌های فعال در حوزه دیفای، وب ۳.۰ و زیرساخت بلاک چین سرمایه‌گذاری می‌کند.

شرکت استخراج بیت‌کوین کمپیوت نورث اعلام ورشکستگی کرد

شرکت استخراج بیت کوین کمپیوت نورث در پی افزایش فشارها به‌دلیل تأثیرات زمستان ارزهای دیجیتال و افزایش هزینه‌های انرژی اعلام ورشکستگی کرد. دیو پریل، مدیرعامل این شرکت از سمت خود کناره‌گیری کرد اما همچنان در هیئت‌مدیره باقی خواهد ماند. پرونده اعلام ورشکستگی کمپیوت نورث نشان می‌دهد که این شرکت باید به ۲۰۰ طلبکار خود ۵۰۰ میلیون دلار پرداخت کند؛ درحالی که ارزش دارایی‌های آن بین ۱۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

نقشه بازار

احتمال ریزش شدید بیت کوین

نظر شما