شناسهٔ خبر: 56362602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدعیان آزادی با کینه به جنگ برهان الهی آمده اند

اتحادیه قرآنی استان یزد در محکومیت آتش زدن قرآن کریم از سوی عده‌ای از عناصر افراطی و دین‌ستیز بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

 

 

 

 

 

 

 

اتحادیه قرآنی استان یزد در محکومیت آتش زدن قرآن کریم از سوی عده‌ای از عناصر افراطی و دین‌ستیز بیانیه‌ای صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است:

رفتار نابخردانه و گستاخانه عده‌ای افراطی و ضد دین در سوزاندن قرآن‌کریم، جان مسلمانان عالم را به آتش کشید.

قرآن کریم ثقل اکبر و یادگار گرانمایه پیامبر اعظم عظیم‌ترین سرمایه است و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است.

کتابی که با نزول آن راه صعود آدمی به کمال انسانی‌اش همواره و چراغی فروزان برای هدایت بشر تا همیشه تاریخ روشن شد.

رفتار نابخردانه و گستاخانه عده‌ای افراطی و ضد دین در سوزاندن قرآن‌کریم جان مسلمانان عالم را به آتش کشید و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی مذهب برای غرب بر جای گذاشت.

در زمانی که دنیا با موجی از بیداری اسلامی و اسلام‌گرایی مواجه شده و کتاب مقدس اسلام پرفروش‌ترین نسخه مکتوب کشور‌های غربی و مورد اقبال و ضجه دل‌های مشتاق هدایت و رستگاری است، دشمنان حقیقی آزادی و آزادگی با آتش بغض کینه خویش وحشیانه با جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند.

این حرکت اولاً ریشه در جهان گروهی دارد که حقیقت قرآن را به‌عنوان نسخه حیات‌بخش بشر درک نکرده‌اند و از سوی دیگر نشانگر اوج عجز دشمنان اسلام برای مقابله با کلام و بیان روشنگرانه و حیات‌بخش الهی است. کلامی که مخاطب آن تمامی انسان‌های روشن ضمیر و هدایت آن مخصوص پرهیزگاران است.

این جسارت بزرگ ادامه حرکات شنیع و توهین‌های آشکاری است که در سال‌های اخیر و در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی و ائتلاف آنان با دشمنان ایران و اسلام شکل گرفته است.

بدون شک این حرکت نتیجه‌ای جز تمایل بیشتر از پیش دل‌های بیمار و حق طلب به سمت این چراغ همیشه فروزان خواهد داشت چه آنکه نه آن زمان که به ظاهر مسلمانان و جاهلان مقدس مآب قرآن را بر سر نیزه کردند قرآن از منزلت خویش پایین آمد و نه اکنون که کافران دین ستیز قرآن را به آتش کشیدند حقیقت معارف و مفاهیم بلند آن محو خواهد شد.

در مکتب اسلامی پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آن‌ها نهی شده‌اند. مهم‌ترین موضوع در این زمان حفظ وحدت امت اسلامی در مقابله با دشمنان قسم خورده و ددمنش خویش است. قطعاً امت اسلامی این اقدام را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و دولت آمریکا و عاملان این حرکت هزینه‌های سنگینی را در قبال این گستاخی خواهند پرداخت.

نظر شما