شناسهٔ خبر: 56362384 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

جوکار: امنیت و آرامش ما در دستان فراجاست

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس و نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: امروز امنیت و آرامش ما در دست فراجا است و نقش مستقیمی در امنیت کشور دارد.

صاحب‌خبر -

«محمدصالح جوکار» در دیدار با جانباز ستوان دوم «محمد شاکر» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: این هفته یادآور ایثار، پایداری و شهادت است یادآور ایستادگی ملت در برابر قدرت های جهانی است و امروز ما به عیادت یکی از جانبازان فراجا آمدیم تا از وی و زحمات بی دریغی که برای حفظ نظم و امنیت مردم کشیده تشکر کنیم این حضور و تقدیر ما، تقدیر از کل عزیزانمان در فراجاست.

وی ادامه داد: امروز امنیت، اقتدار و آرامش ما در دست فراجا است و فراجا نقش مستقیمی در امنیت کشور دارد و تضعیف این جایگاه و این سازمان تاثیرات منفی در امنیت کشور خواهد داشت.

جوکار ضمن عرض تسلیت فوت مرحومه «مهسا امینی» گفت: در این حادثه عواملی موجب شد هجمه‌هایی به پلیس وارد شود که با برنامه‌ریزی دقیق و هدایت شده، این موضوع باعث بروز آشوب‌هایی در کشور شد که رد پای کشورهای بیگانه در این حوادث مشهود و ملموس است.

نماینده مردم یزد و اشکذر افزود: راهپیمایی اربعین حسینی و موفقیت ایران در پیوستن به اجلاس شانگهای، سفر رئیس جمهور به نیویورک و گشایش‌های اقتصادی اخیر، دشمن را برآن داشت تا با کشاندن مردم و راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی این دستاوردها را کم رنگ کرده و اعتماد مردم را از نظام و حاکمیت از بین ببرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بررسی‌هایی که در کمیسیون‌های داخلی مجلس که با پیگیری این موضوع برگزار شد با تحقیقات همه جانبه و عمیق از تمامی افراد اعم از پلیس، بیمارستان و پزشکی قانونی معلوم شده، هیچ آثاری از ضرب و شتم، درگیری و کبودی وجود نداشته است و ما منتظر پاسخ پاتولوژی هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به تحریک احساسات مردمی بعد از فوت خانم امینی، دشمنان، از جمله آمریکا با موج‌سواری از این اتفاقات اقدام به تحریک افراد کرده که ما شاهد سر دادن شعارهای ساختارشکنانه در سطح جامعه توسط معدودی از افراد معاند، معترض و بی‌بصیرت بودیم آنها باید بدانند به فرموده امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، جوکار ادامه داد: فراجا باید با افرادی که در خیابان‌های شهر قصد آشوب تخریب و آسیب به اموال بیت المال را دارند با جدیت برخورد کند و پلیس در کنترل این آشوب به خوبی عمل کرد که جای تقدیر و تشکر دارد، عزیزان ما در انتظامی با عشق به نظام در میدان آمدند و ایستادگی و جان نثاری کردند، اینجانب از فرمانده انتظامی استان یزد که به خوبی این جریان را در استان مدیریت کردند و از ایجاد حوادث و ناامنی‌ها پیشگیری کردند و از همه همکاران انتظامی استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما