شناسهٔ خبر: 56359705 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دریادار کاویانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

دفاع مقدس عامل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی است/ نیروهای مسلح، مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروهای مسلح، پا در رکاب فرمانده معظم کل قوا، مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

صاحب‌خبر -

نیروی دریایی سپاه و ارتش، امنیت سازان مرزهای آبی کشور/ امنیت کامل در مرزهای آبی کشور برقرار است

امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به ویژه امام شهدا، دفاع مقدس را عامل اصلی استمرار و اقتدار امروز جمهوری اسلامی دانست و گفت: یاد و خاطره شهدا باید همیشه زنده نگه داشته شود، زیرا این سنگری مهم در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش رژه نیروهای مسلح در آغازین روز هفته دفاع مقدس را قاب ماندگار در تالار اقتدار دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با بیان اینکه جهانیان، قدرت دفاعی ایران را در سیمای رژه مقتدرانه نیروهای مسلح مشاهده کردند، تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح، از طرفی هم ویترین دستاوردهای مدرن دفاعی ایران بود.

دریادار کاویانی با اشاره به توانمندی و آمادگی بالای نیروهای مسلح، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران دنبال برقراری صلح و امنیت در منطقه است و این همه توانمندی و آمادگی نشان از قدرت بالا و اقتدار ایران در صحنه دفاع از خود است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امنیت کامل در مرزهای آبی کشور برقرار است، بر نقش مهم و اساسی نیروهای دریایی ارتش و سپاه در برقراری امنیت از شمالی ترین نقطه خلیج فارس تا دریای سرخ و دریاهای آزاد و هر کجا که بحث دفاع و حراست از منافع جمهوری اسلامی ایران مطرح است تأکید کرد و اظهار داشت: نیروهای مسلح، پا در رکاب فرمانده معظم کل قوا، مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما