شناسهٔ خبر: 56359494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مردم اجازه نمی دهند دشمن رؤیای کشف حجاب و اهانت به قرآن را تحقق بخشد

مؤسسه قرآن و عترت جامعه القرآن شهرستان کاشان با صدور بیانیه ای توهین به قرآن، اهل بیت(ع) و مقدسات اسلامی توسط عده ای آشوب گر را در اغتشاشات اخیر کشور محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، مؤسسه قرآن و عترت جامعه القرآن شهرستان کاشان با صدور بیانیه ای توهین به قرآن، اهل بیت(ع) و مقدسات اسلامی توسط عده ای آشوب گر را در اغتشاشات اخیر کشور محکوم کرد. متن بیانیه به این شرح است:

 

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین ءامنوا یقاتلون فی سبیل الله و الذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلوا اولیآء الشیطان ان کید الشیطان کان ضعیفا



در آستانه شهادت رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سبط اکبرش، حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و ولی نعمتمان، حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء، بار دیگر دست پلید آمریکای جنایتکار و شیاطین و خناسان داخلی به آشوب و اغتشاش و پیرو آن خون جوانان ایران عزیز اسلامی آلوده شد.

 

این بار شیطان و دار و دسته اش آشکارا به پیکار قرآن کریم آمده اند و با آتش زدن آیات کلام الله و هتک حرمت به آن، به خیال واهی و احمقانه خود قصد تیشه به ریشه زدن دارند اما به تعبیر قرآن عزیز، اینها همچون کف روی آب هستند و به زودی زائل و نابود می شوند.

 

اکنون که در این روزها تمامی رسانه‌های دشمنان اسلام و دول‌غربی وقوع یک حادثه را در ایران بهانه‌ای برای حمله به اصل دین و حاکمیت الهی و پاره کردن و سوزاندن قرآن کریم در جهان و آتش زدن بارگاه امامزاده‌گان قرار داده‌اند، از این رو انتظار می‌رود، ضمن اینکه مسئولان ذیربط به بررسی عادلانه و واقع بینانه ابعاد آن حادثه و توضیح برای ملت عزیز می‌پردازند، مردم مؤمن و غیور ایران اجازه نخواهند داد دشمنان اسلام از این فرصت سوء استفاده کرده و رؤیای تلخ کشف حجاب رضاخانی و اهانت به حریم قرآن کریم را تحقق بخشند.

 

در این راستا بر خود لازم دانستیم این اقدامات شیطانی را به شدت، محکوم کنیم و سخن تاریخی امام راحل عظیم‌الشأن را یادآور شویم که فرمودند: اگر جهان‌خواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد. (صحیفه امام – ج ۲۱ ص ۸۱)

 


مؤسسه قرآن و عترت جامعه القرآن الکریم کاشان

 

 

پایان پیام/513

نظر شما