شناسهٔ خبر: 56359108 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از پلیس به دلیل برخورد مقتدرانه با اغتشاشات اخیر

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی، از اقتدار پلیس در برخورد با اغتشاشگران و تخریبگران اموال عمومی و خصوصی تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی ، از اقتدار پلیس در برخورد با اغتشاشگران و تخریب گران اموال عمومی و خصوصی تقدیر کرد.

اسکندر مومنی در این پیام آورده است؛

نیروی مقتدر انتظامی با تمام قوا ،  همواره در راستای تامین امنیت و آرامش ملت تلاش نموده و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است و خدمات ارزنده فراجا و پرسنل خدوم این نیروی مردمی و جهادگر قابل ستایش است.

در حوادث اخیر که اصحاب سلطه و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ، اغتشاشگران را به قصد برهم زدن نظم و آسایش مردم به میدان آوردند ، پلیس ، هوشمندانه و مجاهدانه در صحنه حاضر و ضمن برخورد  مقتدرانه با اشرار و اغتشاشگران ، به مردم اطمینان داد که برای حفظ جان ، ناموس و اموال ایشان و پاسداری از انقلاب اسلامی ، تا پای جان ، استوار ایستاده است.

ما مدیون شهدا و بویژه شهدای عرصه امنیت هستیم و به روح بلند و ملکوتی ایشان درود می فرستیم و بدین وسیله به سهم خویش از یکایک پرسنل و فرماندهان غیور و دلاورمرد و شیرزن فراجا که با جانفشانی ، برای صیانت از مردم و کشور در وقایع اخیر با اغتشاش گران مقابله و موجبات دلسردی دشمنان ایران را فراهم آوردند ، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

پایان پیام/ ت 42

نظر شما