شناسهٔ خبر: 56359047 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفتگوی تلفنی وزیر بهداشت با کارشناس اورژانس مجروح شده در حوادث اخیر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با اسحاق رادمنش، از نیروهای اورژانس بجنورد که در حوادث اخیر و در حین ماموریت پزشکی برای نجات یک بیمار بدحال مورد حمله برهم زنندگان نظم و امنیت قرار گرفته بود، از خدمات نیروهای اورژانس در خدمت رسانی به آحاد ملت ایران، قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – به گزارش پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهرام عین اللهی در تماس تلفنی با اسحاق رادمنش، از نیروهای اورژانس بجنورد که در حوادث اخیر و در حین ماموریت پزشکی برای نجات یک بیمار بدحال مورد حمله برهم زنندگان نظم و امنیت قرار گرفته بود، از خدمات نیروهای اورژانس در خدمت رسانی به آحاد ملت ایران، قدردانی کرد.

وی در این تماس با اشاره به ایثارگری ها و خدمات فداکارانه سپیدپوشان اورژانس در  حوادث، مناسبت ها و ایام  مختلف سال، گفت: لباس سپید اورژانس،  نماد مصونیت از هر گونه تعرض و مورد احترام همگان در همه جای  دنیاست و این که اغتشاشگران نیروهای اورژانس را در حال جابجایی بیمار حمله و مجروح کرده اند، اوج شقاوت آنان را نشان می دهد.

وزیر بهداشت ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این نیروی خدوم اورژانس در بجنورد، گفت: فرشتگان سپیدپوش اورژانس، خدمت به  آحاد ملت ایران در هر شرایط و بدون هیچ محدودیتی را وظیفه خود می دانند و  جامعه و مردم نیز ، قدردان این خدمات ارزنده آنهاست.

انتهای پیام/

نظر شما