شناسهٔ خبر: 56359044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه سلطانیه:

تبیین ارزش‌های دفاع‌مقدس، چراغ راه نسل جوانان است

الناز آخوندی

فرمانده سپاه سلطانیه گفت: تبیین ارزش‌های دفاع‌مقدس چراغ راهی برای نسل جوان کشور است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدحسین سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس، با بیان اینکه دفاع‌مقدس اگر به درستی تبیین نشود، ارزش‌های آن توسط دشمنان تحریف خواهد شد، اظهار کرد: تبیین ارزش‌های دفاع‌مقدس چراغ راهی برای نسل جوان کشور بوده تا با روحیه خودباوری در راستای اهداف انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جهاد تبیین و نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، افزود: نهادینه کردن فرهنگ دفاع‌مقدس یکی از راهکارهای موثر برای صیانت از جوانان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

این مسئول تصریح کرد: امروز الگوی دفاع‌مقدس و مدیریت جهادی نسخه شفابخش در مدیریت کشور است و می‌تواند ما را در اداره کشور کمک کند و اساس کار بسیج و سپاه، خدمت به مردم و رفع محرومیت و پیشرفت کشور است.

فرمانده سپاه سلطانیه در رابطه با برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس، خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع‌مقدس و خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه برای خانواده‌های نیازمندان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت، از جمله برنامه‌های شاخص گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس در سلطانیه است.

انتهای پیام

نظر شما