شناسهٔ خبر: 56358987 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گزارش|

فروش ۵۰ میلیون دلاری «هیولا» در گیشه جهان

فیلم سینمایی «هیولا» به کارگردانی «بالتازار کورماکور» با بازی «ادریس اِلبا» بازیگر مطرح سینمای هالیوود اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از یک ماه گذشته آغاز کرده اما تاکنون فروش موفقی نداشته است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – فیلم سینمایی «هیولا» به کارگردانی «بالتازار کورماکور» با بازی «ادریس اِلبا» بازیگر مطرح سینمای هالیوود اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از یک ماه گذشته آغاز کرده اما تاکنون فروش موفقی نداشته است.

فیلم سینمایی هیولا پس از یک ماه کران در سینماهای هالیوود تنها ۵۰ میلیون دلار فروخته است، البته این را هم نباید فراموش کرد که گیشه هالیوود در دو هفته گذشته افت محسوسی داشته است. این فیلم در حالی در هفته گذشته ۴.۹ میلیون تومان فروخته که صدرنشین هالیوود تنها ۶.۸ میلیون دلار فروش داشته است.

این فیلم بر پایه فیلمنامه ای از رایان انگل و بر اساس داستانی از جیمی پریماک سالیوان است. در این فیلم ادریس البا، شارلتو کوپلی، ایانا هالی، لیه ساوا جفریس و رایلی کیئو ایفای نقش می‌کنند.

هیولا هیولا

در خلاصه داستان فیلم «هیولا» آمده است

مردی (ادریس اِلبا) که به تازگی طلاق گرفته‌است، به آفریقای جنوبی بازمی‌گردد؛ جایی که برای اولین بار با همسرش ملاقات کرد. او در یک سفر برنامه‌ریزی شده طولانی، به همراه دو دختر خردسالش، به یک منطقه حفاظت شده که توسط یک دوست قدیمی خانوادگی و زیست‌شناس حیات وحش اداره می‌شود، می‌رود.

در همان اوایل گردش، یک شیر وحشی که تمایل به شکار انسان دارد، شروع به حمله به آنها می‌کند و هر کسی را که در مسیرش باشد می‌بلعد.

ادریس البا در نقش دکتر نیت ساموئلز، ایانا هالی در نقش مردیت ساموئلز؛ لیه ساوا جفریس در نقش نورا ساموئلز، شارلتو کوپلی در نقش مارتین بتلز و رایلی کیئو در نقش ساوانا در فیلم سینمایی هیولا به ایفای نقش پرداخته اند.

هیولا هیولا

در سپتامبر ۲۰۲۰، اعلام شد که ادریس اِلبا در فیلم جدید یونیورسال پیکچرز با عنوان هیولا و کارگردانی بالتازار کورماکور بازی خواهد کرد.

در ژوئن ۲۰۲۱، شارلتو کوپلی، ایانا هالی و لیه ساوا جفریس به گروه بازیگری پیوستند. فیلمبرداری فیلم در ۱ ژوئن ۲۰۲۱ در آفریقای جنوبی آغاز شد و ده هفته به طول انجامید. تیراندازی‌های این فیلم در مناطق لیمپوپو، کیپ شمالی و کیپ تاون انجام شده‌است.

انتهای پیام/

نظر شما