شناسهٔ خبر: 56358966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هواشناسی همدان وضعیت جوی استان را پایدار پیش‌بینی کرد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه دمای هوا طی چند روز آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، شرایط جوی استان در روزهای آینده را پایدار پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -

محمدحسن باقری‌شکیب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از ظهر امروز سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد، اظهار داشت: سرعت وزش باد در برخی از نقاط استان به صورت موقت به ۵۰ کیلومتر در ساعت نیز ممکن است برسد.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فامنین با ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین دمای هوای استان را داشتند.

وی ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۳۱ و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

نظر شما