شناسهٔ خبر: 56358963 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تظاهرات علمای غزه در واکنش به تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی

علما و خطیبان مساجد در غزه با برگزاری تظاهراتی از جهان عرب و اسلام خواستند برای مقابله با تجاوزات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی بپا خیزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسن الجوجو، رئیس قضات غزه در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: ما با شرکت در تظاهرات در صدد هستیم تا صدای خود را به گوش همگان برسانیم و به تمام علمای جهان اسلام و آزادگان جهان بگوییم که قدس در خطر است.

 

«مروان ابوراس» از رهبران جنبش حماس نیز خاطرنشان کرد: مقاومت در غزه برای جنگ آتی که به اذن خدای تعالی جنگ آزادسازی خواهد بود، همواره در حالت آماده باش بسر می برد. مقاومت در غزه با مقاومت در کرانه باختری مکمل همدیگر هستند.

 

شماری از جوانان غزه نیز با راه اندازی فراخوان اینترنتی درصدد برآمده اند تا صدای قدس را به گوش همگان برسانند و مسجد الاقصی را از تعرض شهرکنشینان صهیونیست برهانند.

 

«محمد منصور» یکی از فعالان جوان فلسطینی در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: ما با این فراخوان اینترنتی به دنبال آن هستیم تا خشم خود را از اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی ابراز کنیم و می خواهیم پیام فلسطینیان که آکنده از درد و اندوه است، به گوش تمام آزادگان جهان برسانیم.

 

«احمد ابوهاشم» فعال و کارشناس رسانه نیز خاطرنشان کرد: جوانان فلسطینی از اقشار مختلف جامعه در مقر وزارت اوقاف غزه با راه اندازی هشتگ هایی درباره مسجد الاقصی در شبکه های احتماعی می خواهند آنچه که را که از تعرض صهیونیست ها به این مکان مقدس رخ می دهد، به اطلاع همه برسانند.

پایان پیام/43

نظر شما