شناسهٔ خبر: 56358757 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

به همت پژوهشکده فقه و حقوق منتشر شد

یکصدودهمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه»

به همت پژوهشکده فقه و حقوق و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی یکصدودهمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» مربوط به تابستان ۱۴۰۱ منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی،کصدودهمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» مربوط به تابستان ۱۴۰۱ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه نمایه شد. شایان ذکر است «بررسی و نقد حرمت خواستگاری مخطوبه از منظر فقه امامیه» اثر زهرا شاهیاری‌حیدرلو و اسماعیل چراغی‌کوتیانی؛ «قاعده الاذن الشرعی لاینافی الضمان» نوشته علیرضا فرحناک؛ «اعتبارسنجی خوف حرج در سقط درمانی» به قلم رضا پورصدقی؛ «تداوم علقه زوجیت در فرض مرگ یکی از زوجین: از علقه زوجیت تا علقه احترام» اثر محمد جعفر صادق‌پور و زهرا بازرگانی از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «نقد ادله عقلی و نقلی تعلق خمس به افزایش قیمت ناشی از کاهش غیر متعارف ارزش پول ملی» نوشته مهدی شوشتری؛ سیدمحمد حیدری‌خورمیزی و انسیه گلپایگانی؛ «بررسی فقهی حقوقی دیه جراحت نافذه» به قلم علیرضا فجری؛ «اخوت دینی مخالف در فقه امامیه» اثر محمدعلی راغبی؛ محمد نوذری‌فردوسیه و علی حسن‌خانی از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

۶۵۶۵

نظر شما