شناسهٔ خبر: 56358742 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

«رنگ عدالت» در کتابفروشی‌ها

19 دی: رمان «رنگ عدالت» نوشته هارلن کوبن با ترجمه محدثه احمدی منشر شد.

صاحب‌خبر -
در معرفی این کتاب می‌خوانیم: بیش از بیست سال پیش، پاتریشیا لاکوود در ماجرای سرقت از خانه پدری‌اش، دزدیده می‌شود و چندین ماه را در داخل کابینی دور افتاده سر می‌کند. او فرار می‌کند اما نه مقصر پیدا می‌شود و نه وسایلی که آن شب به سرقت رفتند. 
تا این‌که جسدی در آپارتمانی در آپِروِست‌ساید پیدا می‌شود و در کنارش، دو وسیله ارزشمند دیده می‌شوند: تابلو گمشده فریمر و چمدانی چرمی با نشان و.ه.ل.۳. پس از سال‌ها، برای اولین بار پلیس به سرنخی می‌رسد؛ حالا نه تنها می‌توانند سراغ پرونده پاتریشیا بروند، بلکه پای یکی از پرونده‌های قدیمی اف‌بی‌آی نیز به وسط می‌آید. چراکه آن چمدان و تابلو، توجه‌ی همه را به یک نفر جلب می‌کند.
وینزر هورن لاکوود سوم با همان وین از خود می‌پرسد چطور چمدانش و این تابلوی خانوادگی‌اش به دست این مردمُرده رسیده است. اما می‌فهمد مردی که سال‌ها پیش دخترعمویش را دزدید، در یک ماجرای تروریستی نیز دست داشته است. این دو پرونده، ده‌ها سال اف‌بی‌آی را سردرگم کردند ولی برخلاف پلیس، وین سه‌ ویژگی خاص دارد: ارتباط شخصی با این پرونده، ثروت زیاد و رنگی منحصر به فرد برای عدالت.
در معرفی نویسنده عنوان شده است: هارلن کوبن، متولد ۱۹۶۲، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است. او از ۲۶ سالگی به حوزه نویسندگی وارد شد. تا کنون بیش از ۳۰ رمان معمایی از او منتشر شده که به ۴۵ زبان دنیا ترجمه شده‌اند. او نخستین نویسنده‌ای است که یه جایزه مهم ادگار، شیمس و آنتونی را از آن خود کرده است. 
رمان «رنگ عدالت» نوشته هارلن کوبن با ترجمه محدثه احمدی در ۴۲۴ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و با بهای ۱۵۵ هزار تومان در نشر آموت راهی بازار کتاب شده است.

نظر شما