شناسهٔ خبر: 56357623 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعلام جزئیات ثبت‌نام نودانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی/۷ مهر آخرین مهلت ثبت‌نام غیرحضوری

علی خسروجردی

مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه شهید بهشتی، جزئیات زمان و نحوه ثبت‌نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته‌شدگان کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه شهیدبهشتی آغاز شده و پایان روز پنج‌شنبه ۷ مهرماه ادامه دارد. همچنین فرآیند ثبت‌نام حضوری از روز شنبه ۱۶ مهر ماه آغاز می‌شود و در روز دوشنبه ۱۸ مهر به پایان می‌رسد. 

همچنین فرآیند انتخاب واحد نودانشجویان این مرکز آموزشی، روز شنبه ۹ مهرماه توسط کارشناسان آموزش این دانشگاه و به صورت گروهی انجام می‌شود. انتخاب واحد تنها برای نودانشجویانی انجام می‌شود که در زمان مقرر فرآیند ثبت‌نام خود را به طور کامل انجام داده و گواهی پذیرش غیرحضوری را از سامانه جامع گلستان دریافت کرده باشند. کلاس‌های نودانشجویان این دانشگاه از روز یکشنبه ۱۰ مهر برگزار می‌شود. 

پذیرفته‌شدگان در زمان ثبت‌نام حضوری موظف هستند اصل شناسنامه و کارت‌ملی، گواهی پذیرش غیرحضوری از سامانه جامع گلستان، اصل مدرک دیپلم یا گواهی آن که تاریخ اخذ مدرک در هر یک از رشته‌های تحصیلی تا پایان شهریور ماه سال جاری باشد، اصل ریز نمرات سه سال قبل از دیپلم و پیش‌دانشگاهی که به تایید مدرسه یا اداره آموزش و پرورش رسیده باشد، اصل مدرک نظام ظیفه، اصل مدرک کاردانی برای کسانی که مدرک کاردانی دارند و حکم مرخصی یا موافقت کتبی سازمان مربوطه جهت ادامه تحصیل برای کارمندان دولت ارائه دهند. 

انتهای پیام

نظر شما