شناسهٔ خبر: 56356527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون اجرایی رییس جمهور: الگوی عملی مدیریت جهادی در خراسان رضوی به ثبت رسید

مشهد- ایرنا- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: با کارهای انجام شده الگوی عملی از مدیریت جهادی در دهه آخر صفر در خراسان رضوی به ثبت رسیده و قرارگاه شبانه روزی، زیر نظر مدیریت استاندار فعال است و آمادگی وجود دارد تا هر مشکل احتمالی را در کمترین فرصت حل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدصولت مرتضوی یکشنبه شب در حاشیه جلسه قرارگاه مرکزی دهه پایانی صفر که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی در مشهد برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اولین جلسه ای که به مناسبت دهه پایانی ماه صفر در حضور معاون اول رییس جمهور بودیم ۲۰ مصوبه داشتیم و آنچه ضرورت اجرا داشت اجرایی شده است.

وی ادامه داد: تامین وسیله حمل ونقل ناوگان اتوبوسرانی، افزایش پروازها و رام قطار و کوتاه کردن سرفاصله‌ حرکت قطارشهری و ناوگان اتوبوسرانی از جمله اقدامات انجام شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان نیز هر آنچه نیاز بوده در شهر و مسیر مواصلاتی در کنار ۲ بیمارستان سیار در سطح مشهد بنا شده است و کادر پزشکی بطور کامل در خدمت زائران هستند. هلال احمر نیز نسبت به تکمیل و توسعه ایستگاههای امداد و نجات مسیرها اقدام کرده است.

وی با اشاره به راه اندازی پویش هر خانه یک زائرسرا هم گفت: این یک حرکت منحصر به فرد و یک اقدام مبارکی است و کار بزرگی از سوی بانوان در این راه برداشته شده است که با تراکم جمعیت زائر و برنامه ریزی، مردم محور کارها شوند.

مرتضوی درخصوص بودجه زیارت هم گفت:  انشالله بودجه زیارت را سال آینده خواهیم داشت.

بر اساس گفته مسوولان، پیش بینی می‌شود در دهه پایانی ماه صفر بیش از ۶ میلیون نفر به مشهد مشرف شوند.

نظر شما