شناسهٔ خبر: 56356031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه ملایر: مطالبه مردم برخورد با اغتشاشگران است

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: مطالبه جدی مردم از مسئولان این است که هم تقاص خون‌های ریخته شده را از اغتشاشگران بگیرند و هم خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به اموال عمومی، دولتی و خصوصی گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" عصر یکشنبه در جمع عزاداران نبوی در پارک چمران ملایر افزود: اغتشاشگران مسئول مستقیم خون‌های ریخته شده و خسارت‌های وارد شده هستند.

وی اظهار داشت: امروز عده‌ای با چراغ سبز شیطان بزرگ آمریکا، این کشور سراسر امنیت و عزت را در معرض خطر قرار داده‌اند و می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را به سوریه و عراق دوم تبدیل کنند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه سوریه به واسطه فریب خوردن مردم از فضای مجازی، حدود هفت سال درگیر خشونت و درگیری داخلی و شکنجه‌ها و قتل و غارت داعش بود، ادامه داد: آنها قصد دارند این تجربه تلخ، ناامنی و قتل و غارت‌ها را بر کشور ما تحمیل کنند، اما باید بدانند که ملت ما انقلاب کرده است و رهبری بی‌بدیل و بی‌نظیر دارد.

امام جمعه ملایر: گرفتن تقاص خون‌های ریخته شده از اغتشاشگران، مطالبه جدی مردم است

حجت الاسلام برقراری، رهبر فرزانه انقلاب را رهبری بی‌نظیر، شجاع، آینده‌نگر، تیزبین، فیلسوف، فقیه و مفسّر دانست و گفت: تمام سیاستمداران دنیا در مقابل رهبر معظم انقلاب زانوی شاگردی به زمین زده‌اند و ما این افتخارات را به هیچ قیمتی از دست نخواهیم داد.

به گفته وی ملت ایران بر اساس احساسات کسی را انتخاب نکرده است، بلکه این نظام را با اعتقاداتمان انتخاب کرده‌ایم و همچنان پای پرچم نظام با افتخار سینه می‌زنیم و به دشمنان داخلی و خارجی اجازه جولان دادن و تضعیف کردن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمی‌دهیم.

امام جمعه ملایر با اشاره به سر دادن شعارهایی علیه نظام جمهوری اسلامی توسط اغتشاشگران، تاکید کرد: اگر نظام اسلامی دیکتاتور بود، به شما اغتشاشگران اجازه جولان دادن، عرض اندام و ریختن خون‌های بی‌گناه را نمی‌داد.

 حجت الاسلام برقراری ادامه داد: آمریکا دیکتاتور بزرگ است که حقوق زنان و مردم خود را نادیده می‌گیرد و همیشه پلیس آن از مردم قربانی می‌گیرد.

امام جمعه ملایر: گرفتن تقاص خون‌های ریخته شده از اغتشاشگران، مطالبه جدی مردم است

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی نیروی انتظامی، بسیج و سپاه مردم بی‌دفاع همواره قربانی هوا و هوس زیاده‌خواهان می‌شود، بیان کرد: اربابان بدانند که نظام اسلامی در دل ملت ایران ریشه دوانیده و بر دفاع مقدس تکیه کرده‌اند.

امام جمعه ملایر اظهار داشت: نظام اسلامی برای ملتش فدا شده و این ملت با شعار "ارتش برای ملت؛ ملت برای ارتش" نظام اسلامی را به دست آورده است.

حجت الاسلام برقراری از همه مردم به ویژه والدین درخواست کرد: دست فرزندان خود را به عنوان سرمایه‌های آینده نظام بگیرند تا برای بیگانگان سرمایه نشوند.

وی با اشاره به اعلام اعتراض برخی هنرمندان و ورزشکاران، خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی شما بزرگ شده‌اید، حالا امروز برای نظام عربده می‌کشید و پا روی خون این ملت می‌گذارید و آب به آسیاب دشمن می‌ریزید.

امام جمعه ملایر خطاب به این معترضان گفت: چرا وقتی حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، رگ غیرت شما به جوش نیامد.

امام جمعه ملایر: گرفتن تقاص خون‌های ریخته شده از اغتشاشگران، مطالبه جدی مردم است

حجت الاسلام برقراری خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد: قانون صیانت از فضای مجازی را جدی بگیرید، چراکه ما همچنان در این عرصه قربانی می‌گیرم و قربانیان در عرصه جهاد نظامی برای افتخار بود و قربانی در جنگ فرهنگی مایه سرافکندگی است.

به گفته وی این راه نورانی را که تا امروز با قدرت، صلابت و عزت پیموده‌ایم، از این پس نیز بااقتدار ادامه می‌دهیم و بار دیگر داغ سنگینی بر دل رژیم جعلی صهیونیستی، آمریکا و اذنابشان می‌گذاریم.

به گزارش ایرنا؛ مردم ولایت‌مدار و انقلابی ملایر در کنار فرماندار ویژه ملایر و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرای این شهرستان، عصر روز یکشنبه در مراسم سالروز رحلت نبی اکرم محمد مصطفی(ص)، در دفاع از قرآن کریم، اهل بیت(ع) و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در پارک چمران و خیابان خیام این شهر اجتماع کردند.

نظر شما