شناسهٔ خبر: 56355019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تشییع پیکر مطهر «شهید گمنام» در شهرستان کوهبنان

همزمان با سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام(ص) و فرزند برومندش امام حسن محتبی‌(ع) پیکر مطهر شهید گمنام در بخش طغرالجرد و شهرستان کوهبنان تشییع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، همزمان با سالروز رحلت جانسوز پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و هفته دفاع مقدس، پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز و امشب بر دوش مردم و مسؤولان ولایتمدار، قدرشناس و همیشه در صحنه طغرالجرد و کوهبنان تشییع شد.
 


در این مراسم پیکر شهید گمنام در میان حزن و اندوه عزاداران روستاهای خانمکان، سلمان‌شهر، بخش طغرالجرد، دهستان جور و شهر کوهبنان با شکوه خاصی تشییع و در ادامه تا جمع عزاداران زینبیه شهر کوهبنان، امام‌زاده سلیمان‌شاه،  فاطمیه کوهبنان، مسجد جامع، حسینیه بزرگ و مسجدالرضا تشییع شد و پس از عزاداری و برگزاری مراسم روضه‌خوانی و عزاداری شهید گمنام برای حضور در مراسم اولین یادواره ۸ شهید مفقودالاثر شهرستان و وداع مردمی به حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان انتقال داده شد.
 


شهروندان کوهبنانی با چشمانی اشکبار با برپایی مراسم عزاداری با پیکر شهید وداع و جمعی از شرکت‌کنندگان نیز در جوار پیکر شهدا نماز خواندند و قرآن قرائت کردند.  

به گزارش فارس، این  شهید گمنام در سن ۱۸ سالگی در منطقه چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است که پیکر مطهرش طی روزهای گذشته در  منطقه عملیاتی  کشف شده است.

پیکر مطهر شهید گمنام در روستای فتح‌آباد علیا شهرستان زرند تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۲/ب/س

نظر شما