شناسهٔ خبر: 56354839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجتماع بزرگ امت رسول‌الله (ص) در اردبیل/ پاسخ قاطع مردم به توهین‌کنندگان به مقدسات

اردبیل - ایرنا - همزمان با سالروز رحلت رسول مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اجتماع بزرگ امت رسول‌الله عصر یکشنبه در اردبیل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با رحلت رسول مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اجتماع بزرگ امت رسول‌الله (ص) با حضور مردم حسینی اردبیل، شعرا و مادحین اهل بیت (ع) عصر روز یکشنبه در میدان عالی‌قاپو اردبیل برگزار شد.

این مراسم مذهبی در قالب دسته‌های عزاداری با حضور جامعه هیات‌های حسینی ، جامعه قرآنی ، مردم ولایت مدار و حسینی اردبیل در پاسخ به اهانت‌های اخیر معاندین به قرآن کریم و پرچم پرافتخار ایران اسلامی و مقدسات دینی و در حمایت از پلیس مقتدر کشور برگزار شد.

اجتماع‌کنندگان در این مراسم به منظور محکومیت فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و آشوبگران به خیابان‌ها آمده و با فریادهای "لبیک یا حسین (ع)"، "لبیک یا خامنه‌ای" پشتیبانی و حمایت خود را از نظام اسلامی و ولایت فقیه به نمایش گذاشتند.

شرکت‌کنندگان در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در اردبیل با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوبگر، نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم، اردبیللی اویاق دی انقلابا دایاق دی" ( اردبیلی بیدار است، حامی انقلاب است) ، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و لبیک یا حسین (ع) بهانه‌جویی دشمن برای فتنه‌انگیزی و سلب آرامش و امنیت در کشور را محکوم کردند.

مسئولان قضایی با فتنه‌گران برخورد جدی داشته باشند/ قطار انقلاب با چنین فتنه‌هایی متوقف نمی‌شود

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این اجتماع گفت: جنس فتنه‌های دو دهه اخیر با یکدیگر متجانس بوده و هدف نهایی آنها جدایی مردم از ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام حسین علیه با بیان اینکه فتنه‌ها از الطاف الهی بوده که همراه با رویش‌ها و ریزش‌ها است، اظهار کرد: اغتشاشگران و فتنه‌گران در حوادث اخیر با اهانت به قرآن، پیامبر، مقام معظم رهبری و برخی دیگر از مبانی دینی سعی کردند تا اندیشه ظالمانه و مستبدانه خود را نشان دهند در حالی که خروجی و نتیجه چنین فتنه‌هایی ذلت و خواری استکبار و دشمنان است.

وی با بیان اینکه فتنه‌های اخیر توسط اراذل و اوباش و در توهین به مقدسات دینی رقم خورده است، افزود: هر چند قطار انقلاب با سرعت در حال حرکت است و دشمن با چنین فتنه‌هایی نمی‌تواند این حرکت را متوقف کند اما امروز احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف به صحنه آمدند تا به دشمنان بگویند که چنین فتنه‌های نرم و طراحی شده از سوی آنها هیچ نتیجه‌ای جز خواری و ذلت خود آنها به همراه نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام علیه در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در طول تاریخ زمانی که گروه‌های رادیکال، وهابی، سلفی، سلطنت‌طلب، آمریکا، صهیونیسم، ارتجاعی، کمونیسم و ضد انقلاب‌ها در کنار هم قرار گرفتند، فتنه‌ای در این کشور رخ داده که شایسته است مردم مراقب اندیشه‌ها و تحرکات آنها باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس یادآورشد: زمانی با شعار تقلب در انتخابات و زمانی نیز با معیشت مردم بنزین و امروز نیز با موضوع حجاب فتنه‌ها را حمایت و هدایت می‌کنند در حالی که نمی‌دانند ملت ایران در برابر این همه انحراف با قدرت ایستاده و اجازه کوچک‌ترین تحرک را به مستکبران نخواهد داد.

وی همبستگی ملت ایران را ضروری خواند و اظهار کرد: این اجتماع نه تنها شعائر الهی و ارزشی است بلکه بساط فتنه‌گران را بر خواهد چید و امیدواریم مسئولان قضائی با فتنه‌گران برخورد جدی داشته باشند تا با عنوان مطالبه جدی مردم، این افراد دیگر اجازه اهانت به مقدسات را به خود ندهند.

حجت الاسلام علیه البته مسیر فتنه‌گران با عده‌ای جوان و نوجوان غافل و در بستر خیابان‌ها فرق می‌کند و باید این افراد مراقب باشند تا در دام افراد فتنه‌گر واقعی گرفتار نیایند چرا که ماهیت دشمن، ماهیت خباثت‌آلودی است و هرگز نباید به دشمن اعتماد کرده و مجال و فرصت دسیسه و فتنه‌گری را به آنها داد.

امروز همزمان با رحلت رسول مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در دیگر شهرستان های استان اردبیل نیز برگزار شد.

طی روزهای اخیر برخی عناصر معاند و ضد انقلاب به بهانه درگذشت مهسا امینی در برخی شهرهای کشور اقدام به آشوب و اغتشاش کرده و ضمن سردادن شعارهای ساختارشکنانه، به اموال عمومی و مردم آسیب وارد کردند. روز جمعه هم امت حزب‌الله در اعتراض به این فتنه‌افکنی‌ها در شهرهای مختلف راهپیمایی کردند.

نظر شما