شناسهٔ خبر: 56354256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

کای هاورتز:

انتقال به چلسی بهترین اتفاق ممکن برای من بود

صاحب‌خبر -
دو فصل از انتقال کای هاورتز مهاجم خلاق و آلمانی لورکوزن، به باشگاه چلسی سپری شده و او در این مدت با لباس تیم ملی لندنی فاتح سه جام شده است. گلزنی در فینال لیگ قهرمانان دو سال پیش برابر منچسترسیتی بی تردید بهترین لحظه دوران ورزشی این مهاجم بلندقامت بود. حالا کای هاورتز مدعی شد حضور در چلسی رویای دوران کودکی اش بوده و او به آرزوی بزرگ خود در این دو سال رسیده است.

کای هاورتز گفت: "انتقال به چلسی بهترین اتفاق ممکنی بود که برای من در سال های اخیر داده بود. من در این دو سال دوران حضورم در باشگاه چلسی، رویای دوران کودکی ام را برآورده کرده و به آرزوی همیشگی ام رسیدم. برای من بسیار خوب بود که از آلمان خارج شده و راه وفق پیدا کردن با بازی در لیگ برتر انگلیس را یاد بگیرم. من واقعا از بازی در این کشور لذت می برم و احساس می کنم جهشی بزرگ برایم رخ داده و خیلی در این دو فصل پیشرفت کرده ام."
کای هاورتز اگرچه رابطه بسیار خوبی با توماس توخل داشت، اما او از بازی کردن زیر نظر گراهام پاتر نیز لذت می برد. ستاره آلمانی افزود: "سرمربی جدید چلسی روی ما تاثیر بسیار خوبی گذاشته است. در حال حاضر چلسی از ترکیبی از بازیکنان بزرگ و فوق العاده را در اختیار دارد و من فکر می کنم با حضور گراهام پاتر، شرایط خوبی را در ادامه فصل تجربه کنیم."

برچسب‌ها:

نظر شما