شناسهٔ خبر: 56353598 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خلیلی: آرامش به پرسپولیس بازگشته است/ لوکادیا بهتر از این هم می‌شود

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «یورگن لوکادیا» تازه اوایل حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند و عملکردش بهتر از این هم خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،‌ تیم فوتبال پرسپولیس توانسته بر خلاف سال قبل، با نتایج خوبی که کسب کرده، هوادارانش را برای باز پس‌گیری کاپ قهرمانی امیدوار کند.

سرخپوشان در این فصل بعد از ۲ تساوی در ۲ هفته نخست، چهار پیروزی متوالی را کسب کردند تا در پایان هفته ششم صدرنشین لیگ باشند.

یکی از ارکان اصلی موفقیت این روزهای پرسپولیس عملکرد خوب یورگن لوکادیا مهاجم جدید و هلندی پرسپولیس بود که توانسته با چهار گل صدرنشین جدول گلزنان باشد.

در همین راستا محسن خلیلی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در رابطه با شرایط این روزهای پرسپولیس،‌ عملکرد خوب لوکادیا، شانس سرخپوشان برای بازپس گیری قهرمانی و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

خلیلی: آرامش به پرسپولیس بازگشته است/ لوکادیا بهتر از این هم می‌شود

چهار برد و ۲ تساوی که منجر به صدرنشینی لیگ شد. نظر شما در مورد پرسپولیس امسال چیست؟

تیم خیلی خوبی داریم و همانطور که پیش‌بینی می‌شد، تیم توانست رفته رفته شرایط ایده‌آلی پیدا کند و امتیازات پیش رویش را کسب کند و به جایگاه واقعی خود بازگردد.

در ابتدای فصل اما انتقاداتی از تیم گل‌محمدی مطرح شد. آیا انتقادات منطقی بود؟

تیم در هر پست دچار تغییرات گسترده شده است و طبیعی بود که برای هماهنگی باید زمان بگذرد. پرسپولیس هم خیلی خوب به هماهنگی رسید. در همان ۲ دیدار ابتدایی هم بدشانس بود که امتیازات کامل را نگرفت. با این حال از الان صدرنشین هستیم و امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

خلیلی: آرامش به پرسپولیس بازگشته است/ لوکادیا بهتر از این هم می‌شود

دلیل این موفقیت از دید شما چیست؟

تیم از هر لحاظ در نقل و انتقالات تقویت شد و مدیریت به خوبی بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کرد. از طرفی بهترین‌ها در هر پست به پرسپولیس آمدند. الان آرامش به این تیم بازگشته است. البته برخی دنبال بر هم زدن این آرامش بودند که به مقاصد شخصی خود برسند اما هواداران دیگر همه چیز را می‌دانند و هوشیار شدند و شرایط را می‌دانند. خدا را شکر امسال دیگر از حضور هواداران نیز بهره می‌بریم و با حمایت آنها تیم نیروی مضاعفی می‌گیرد.

نظر شما در مورد لوکادیا چیست. چهار بازی و چهار گل.

او نشان داده بازیکن قابلی است و بیهوده نبود که کادر فنی او را انتخاب کرد. او رفته رفته بهتر هم می‌شود و در ادامه راه می‌تواند حتی بیشتر از این به پرسپولیس کمک کند. فقط به یک نکته باید توجه کرد.

چه نکته‌ای؟

اینکه مدیریت در جذب بازیکن چقدر هوشمند عمل کرده که یک بازیکن که ابتدای حضورش در ایران حتی اضافه وزن داشت و آماده نبود، اینگونه خوب گل می‌زند. این نشان از عملکرد خوب مدیریت و کادر فنی در انتخاب بازیکن است.

خلیلی: آرامش به پرسپولیس بازگشته است/ لوکادیا بهتر از این هم می‌شود

شیخ دیاباته را چطور می‌بینید؟ او مصدوم شد و مدت‌ها دور از میادین است. با این شرایط آیا می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؟

شیخ هم نشان داده بازیکن قابلی است و امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کند و برای پرسپولیس مفید باشد چرا که می‌تواند خیلی به کار تیم بیاید.

آیا این پرسپولیس می‌تواند عنوان قهرمانی را پس بگیرد؟

به طور حتم مدعی اصلی هستیم. پرسپولیس با این حجم از تغییرات توانسته در هفته‌های ابتدایی عمکلدر خوبی داشته باشد و به طور حتم رفته رفته بهتر هم می‌شود. تیم‌های دیگر هم خوب هستند اما شرایط سرخپوشان اکنون ایده‌آل است.

خلیلی: آرامش به پرسپولیس بازگشته است/ لوکادیا بهتر از این هم می‌شود

نظر شما