شناسهٔ خبر: 56352334 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تا ساعاتی دیگر در میدان انقلاب صورت می گیرد؛

برگزاری بزرگترین تجمع اعتراضی مردم تهران به هتک حرمت به قرآن، مساجد و پرچم کشور

تجمع اعتراضی مردم تهران در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم، مسجد و پرچم کشورمان تا ساعاتی دیگر با سخنرانی حجت الاسلام حاجی علی اکبری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، مردم تهران در اعتراض به هتک حرمت نسبت به قرآن کریم، مساجد و پرچم کشورمان عصر امروز  در میدان انقلاب تهران با سخنرانی حجت الاسلام حاجی علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور  تا ساعاتی دیگر تجمع اعتراضی برگزار می کنند. این تجمع که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار می شود از ساعت ۱۶ امروز در میدان انقلاب تهران آغاز می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، هیئات مذهبی، کانون های قرآنی، ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) و... در اطلاعیه‌های جداگانه ای از اقشار مردم دعوت کردند که با حضور در این تجمع، اغتشاشات اخیر و هتک حرمت های صورت گرفته نسبت به  قرآن کریم، مساجد و پرچم کشورمان را محکوم کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امت محمد (صل الله علیه وآبه وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت و با سد بصیرت، بیداری و هوشمندی شکست عبرت آموز دیگری بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی بیافزاید.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:


«بسم الله الرحمن الرحیم»
وَ لَسْنَا نُرْعِدُ حَتَّى نُوقِعَ وَ لَا نُسِیلُ حَتَّى نُمْطِرَ
«ما خروش بر نمی‌داریم مگر آنکه دست به عمل می‌زنیم و نمی‌باریم مگر آنکه سیل جاری می‌کنیم»


السَّلامُ عَلَیْکَ یَا رَسُولَ اللّهِ، السَّلامُ عَلی اوُلادک وَ اصحَابک؛ آن کس که به خدا، عترت و اهل بیت (علیهم السلام) تمسک جست در فتنه‌ها غرق نخواهد شد و امواج فتنه‌ها را با کشتی‌های نجات درهم خواهد کوبید و در تاریکی‌ها با حزم و درایت مسیر درست را پیدا و از راه اختلاف و پراکندگى بپرهیز خواهد کرد. اکنون و در پی چند شب هرج و مرج، آشوب و طغیان وحشیانه فتنه‌گران و هتاکان اجاره‌ای و مزدور به مقدسات دینی، و آتش زدن قرآن، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تخریب آمبولانس‌ها، تخریب اموال عمومی، به دستور اتاق‌های فرمان استکبار جهانی و سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس و حلقات و پادو‌های وابسته، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به‌موقع توطئه اخیر دشمنان قسم خورده علیه امنیت کشور و برهم‌زنندگان نظم و سلامت جامعه، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت می‌نماید در اجتماع امت محمد (صل الله علیه وآبه وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم انجام خواهد شد شرکت، و با سد بصیرت، بیداری و هوشمندی شکست عبرت‌آموز دیگری بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی بیافزاید.

این مراسم در تهران، از ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۱ در میدان انقلاب با مداحی مداحان اهل بیت (علیهم السلام) و سخنرانی «حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری» برگزار می‌شود تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» تجدید میثاقی دوباره نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 

بنابراین گزارش، متن اطلاعیه‌ ستاد مردمی برگزاری اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) و کانون‌های قرآنی و هیئات مذهبی تهران بزرگ جهت دعوت از تهرانی ها برای تجمع امروز نیز به شرح زیر است:

اللهم انا نشکوا الیک فقد نبینا و غیبه  ولینا صلواتک علیه و علی آبائه

مردم مومن و غیرتمند تهران بزرگ با کمال تاسف و تاثر در ایام سالروز ارتحال پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) شاهد اقدامات شنیع مزدبگیران استکبار در هتک حرمت مقدسات بودیم.

قرآن کریم، مسجد، پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نوامیس مردم را هتک کردند و بی‌گناهان را بی‌رحمانه هدف تیراندازی‌های کور قرار دادند و هر مخالف اغتشاش و آشوب را با سنگ و چوب و دشنه پاسخ گفتند؛ به بهانه مرگ اتفاقی یک‌نفر، بی‌گناهان زیادی را گشتند.

ماهیت این مزد بگیران دشمن را از رسانه‌هایی که آنها را تحریک و امر به این کارهای پلید می‌کنند می‌توان شناخت، رژیم‌هایی که هر کدام در کودک‌کٌشی و زن‌کٌشی بر یکدیگر سبقت می‌گیرند، از رژیم کودک‌کٌش صهیونیستی که روزی را بدون کشتن مظلومان به شب نمی‌رساند تا رژیم آل‌سعود که خبرنگار مخالف خود را با ارّه موتوری قطعه قطعه می‌کند و هر روز بر سر مردم بی‌دفاع یمن بمب می‌ریزد تا رژیم آمریکا که دستش به خون میلیون‌ها بی‌گناه آلوده است و ننگ شکنجه‌گاه‌ها و کشتارگاه‌های گوانتانامو و ابوغریب  را بر پیشانی دارد و بی‌بی‌سی حامی قتل عام مردم عراق و افغانستان توسط ارتش استعماری انگلیس بر مرگ اتفاقی یک خانم اشک تمساح می‌ریزند و این آشوب‌ها را فرماندهی می‌کنند، صدها میلیارد تومان ثروت عمومی را به آتش کشیدند و بدتر از این، امنیت مردم را مختل کردند.

ما از نیروی انتظامی و امنیتی که با اقتدار توطئه  دشمن را مهار کرده‌اند تشکر می‌کنیم، اما تجربه نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی، مردمی شروع شده مردمی ادامه یافته و همیشه با حضور مردم استمرار می‌یابد؛ لذا از همه هیئت‌های حسینی و کانون‌های قرآنی و عموم مردم عزیز تهران که همیشه نشان داده‌اند بصیرترین مردم روزگارند، دعوت می‌کنیم در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله(ص) که ساعت 4 بعد از ظهر روز یک‌شنبه 3 مهر برابر 28 صفر با حرکت دستجات مردم و هیئت های حسینی از چهار مسیر بسوی میدان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، تا مواضع مردم در قبال این حوادث تبیین شود و یک‌بار دیگر مردم هوشمند و بصیر تهران با حرکت الهی خود به جهانیان بفهمانند که صدای حق‌طلبی ملت امام حسین(ع) بالاتر از همه بوق‌های تبلیغاتی دشمنان است.

و مسولان انتظامی و اجرایی و قضایی بدانند خواست عموم مردم محاکمه و مجازات عاملان این اعمال ننگین و بازستاندن سرمایه های به آتش کشیده شده از آنهاست.

جانمان را فدای آیه آیه این قرآن می‌کنیم و تا آخرین قطره خون پای برافراشته بودن این پرچم ایستاده‌ایم.

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

 

 

پایان پیام/50

نظر شما