شناسهٔ خبر: 56351847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار ایلام: نظارت بر انتقال زوار به مبدا همچنان در دستور کار است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام تاکید کرد: نظارت بر انتقال زوار همچنان در دستور کار است و این زوار باید در کمترین زمان و با کرایه مصوب به محل سکونت خود انتقال داده شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه پس از بازدید میدانی از گمرک مهران در نشست با مدیرکل گمرک استان، اظهار داشت: پس از برگزاری کنگره اربعین، متولی اصلی حفاظت از نگهداری اموال و تجهیزات اربعین پس از ثبت و ضبط در وهله نخست فرمانداری و دستگاه های مرتبط است.

وی افزود: پس از برچیده شدن مواکب، تجهیزات و امکانات، نظارت در راستای حفظ و صیانت از امکانات ایجاد شده داشته در دستور کار قرار گرفته است چراکه این همه اموال مربوط به بیت المال است.

استاندار ایلام بیان داشت: امروز طی بازدید انجام شده بخشی از اموال و تجهیزات حوزه اربعین جمع آوری شده بود و بخشی هم نیاز به ساماندهی دارد، تمامی آبسردکن و کولرهایی که خراب است باید به محل اولیه و مرکز انتقال داده شود.

وی با قدردانی از همه دست اندرکاران حوزه اربعین، گفت: همه مردم استان بهترین میزبانی را داشته و مدیران استان برای برگزاری باشکوه اربعین بیشترین اهتمام داشتند.

استاندار ایلام با بیان اینکه تردد زوار از مرز مهران را همچنان شاهد هستیم، گفت: شب گذشته چندین هزار زائر از مرز مهران وارد کشور شدند که این مهم می طلبد بصورت تمام وقت نظارت بر پایانه ها در دستور کار قرار دهیم.

رشد صادرات از مرز مهران بسیار رضایت بخش است

بهرام نیا با اشاره توفیقات در حوزه صادرات از مرز مهران، گفت: صادرات از نظر ترانزیت، وزنی و ارزشی رشد قابل ملاحظه داشته و این رشد رضایت بخش است.

وی با قدردانی از تلاش های مدیرکل گمرک استان، گفت: تحول کیفی از نظر حفظ بهداشت، نظم و انضباط، کوتاه کردن دست دلال ها و واسطه گر ها و ساماندهی گمرک در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام یادآور شد: باید تحول عظیمی در گمرک را شاهد باشیم و آب خنک مهیا، محل استراحت برای رانندگان ایجاد و نظافت عمومی در داخل گمرگ در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

بهرام نیا اضافه کرد: عبور بیش از چهار هزار کامیون ها حامل مواکب در این ایام شلوغی اربعین به عراق اقدام بزرگی بود که جای قدردانی دارد.

نظر شما