شناسهٔ خبر: 56351846 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ابزار لازم جهت اجرا باکیفیت‌ترین ساندویچ پانل 1401

صاحب‌خبر -

ابزار لازم جهت اجرا باکیفیت‌ترین ساندویچ پانل 1401

همانطور که می‌دانید ساندویچ پانل‌ دیوارهای از پیش ساخته شده‌ای است که امروزه در صنعت ساخت و ساز اهمیت فراوانی دارد. یکی از مسائل بسیار مهمی که در مورد ساندویچ پانل‌ها وجود دارد نحوه نصب و قوائدی است که باید هنگام نصب این محصولات رعایت کرد. چگونگی نصب ساندویچ پانل‌ها می‌تواند روی کیفیت نهایی و استحکام کلی سازه تأثیر زیادی بگذارد، در صورتی که نصب ساندویچ پانل به خوبی صورت نگیرد بدون شک خسارت‌های جبران ناپذیر زیادی رخ می‌دهد.

با توجه به این مسأله همواره باید سعی کنید ساندویچ پانل‌ها از تولیدکنندگانی خریداری نمایید که به خوبی شما را در نصب این محصولات راهنمایی کرده و تمامی ابزار مورد نیاز برای نصب را در اختیار شما قرار دهند. شرکت ماموت به خوبی این شرایط را برای مشتریانش فراهم نموده، این شرکت در زمینه ساخت پانل‌های ساندویچی فعالیت داشته و علاوه بر فروش محصولات با کیفیت مشتریان را در نصب هم راهنمایی می‌کند. به هر حال اگر می‌خواهید درمورد چگونگی نصب ساندویچ پانل‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای نصب آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید، در ادامه همراه ما باشید!

نحوه نصب و اجرای ساندویچ پانل

پس از بررسی کارفرما و انتخاب مشاور، تیم طراحی وارد فاز عملیاتی شده و نسبت به بررسی نقشه‌های سازه‌ای که میبایست با استفاده از ساندویچ پانل پوشش داده شود اقدام می گردد، ‌سپس با بازدید از پروژه به بررسی‌های میدانی پرداخته می‌شود تا نهایتا مشخصات دقیق سازه مورد نیاز اعم از ابعاد، ‌تعداد، چگونگی جانمایی برروی نما و همچنین دیگر متریال مصرفی جهت نصب مشخص گردد.

سپس لازم است که جزییات بیشتر توسط واحد مهندسی در نرم افزار Auto CAD و بر روی نقشه‌های شاپ دراوینگ Drawing Shop مشخص گردد تا اطلاعات تکمیلی به واحد تولید ارجاع شود. عملیات نصب پانل ساندویچ توسط تیم اجرایی دنیای ماموت بسیار سریع قابل انجام است و در صورتی که دیدگاه مهندسی فوق رعایت شده باشد در مدت زمان کوتاهی، پروژه آماده بهره برداری خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نصب انواع ساندویچ پانل اینجا کلیک کنید.

نصب اشتباه ساندویچ پانل‌ها باعث چه مشکلاتی می‌شود؟

همانطور که در بالا هم گفتیم در صورت هر گونه اشتباه در نصب ساندویچ پانل خسارت‌های زیادی به بار می‌آید. مهم‌ترین مرحله در استفاده از ساندویچ پانل‌ها مرحله نصب آن‌ها است، برای نصب این محصولات ابزارهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که به درستی از تمامی ابزارهای نصب ساندویچ پنل استفاده نشود اتفاقاتی چون کاهش طول عمر سازه، کاهش مقاومت در مقابل عوامل طبیعی مانند سرما، رطوبت و گرما رخ می‌دهد. این مسأله همچنین باعث می‌شود سازه شما در طی زمان کوتاهی به تعمیر نیاز پیدا کند و بدین ترتیب هزینه‌های نگهداری و نصب افزایش پیدا می‌کنند.

قبل از آنکه برای نصب ساندویچ پانل اقدام کنید باید در مورد ابزارهای مورد نیاز برای نصب این محصولات اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید؛ از همین رو در ادامه ما تمامی ابزارهای لازم برای نصب ساندویچ پانل را به شما معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید!

ابزارهای لازم برای نصب ساندویچ پانل

• دستگاه ساندویچ پانل

دستگاه ساندویچ پانل یکی از دستگاه‌هایی است که برای نصب پانل‌ها به کار می‌رود، این دستگاه توسط اکثر تولیدکنندگان ساندویچ پانل مانند شرکت ماموت ساخته شده و به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه برای برش ساندویچ پانل‌ها با ابعاد مورد نظر به کار رفته و دارای یک اره دستی است. به یاد داشته باشید که هنگام کار با دستگاه ساندویچ پانل باید برش‌ها را با سرعت زیادی انجام دهید؛ چرا که در غیر این صورت پنل آسیب می‌بیند. همچنین برای بر طرف کردن ناهمواری‌هایی که بعد از برش ایجاد می‌شود باید از سوهان‌های مخصوص استفاده کرد.

• چسب عایق

فرمول ساخت این چسب‌ها با چسب‌های عادی متفاوت است، معمولاً این نوع از چسب‌ها را با نام ماستیک شناخته می‌شوند. این نوع چسب‌ها قدرت چسبندگی فوق‌العاده‌ای داشته و آن را برای پوشاندن درزها مورد استفاده قرار می‌دهند. به یاد داشته باشید که این چسب‌ها خاصیت اشتعال دارند؛ بنابراین قبل از استفاده آن­ها را در محیط‌های گرم قرار ندهید. به علاوه سطحی که چسب روی آن استفاده می‌شود باید کاملاً تمیز باشد.

• پیچ‌های سرمته گالوانیزه واشردار

این پیچ‌ها برای استحکام پانل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در اندازه‌های مختلفی با چهار بخش تولید می‌شوند. پیچ سرمته واشردار از جمله پیچ‌های چهارسو است که به کمک پیچ گوشتی چهارسو و دوسو متصل به دریل باز و بسته می شود. این پیچ نسبتا سبک تر از پیچ سرمته واشردار است و در قست گل دارای یک زائده واشر مانند است که از ورود گرد و غبار و رطوبت به داخل قطعه پیشگیری می کند.

• سشوار صنعتی

این ابزار کاملاً شبیه سشوارهای معمولی است و آن را برای کندن روکش‌ها، خشک کردن، از بین بردن رنگ، گرم کردن لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند. سشوارهای صنعتی ابزارهایی هستند که در دسته ابزارهای برقی و شارژی قرار می گیرند و کاری که انجام می دهند دمیدن باد داغ به بیرون است درست مانند سشوارهای خانگی اما تفاوتی که دارند این است که جریان حرارت بیشتری دارد اما بعضی از مدل های سشوارهای صنعتی قابلیت کنترل حرارت را دارند.

• اره پانل بر

استفاده از این دستگاه برای تمامی پروژه‌های اجرایی ساندویچ پانل بسیار مرسوم است. اره مخصوص پانل‌بر معمولاً برای برش صفحات به اندازه مورد نیاز استفاده می‌کنند. انواع اره پنل بر در اجرای پروژه‌ها استفاده میشود.

• فوم پلی یورتان

قسمت‌های مختلف ساندویچ پانل را می‌توان به کمک فوم‌های پلی یورتان به یک دیگر متصل کرد. همانطور که میدانید بیشترین میزان اتلاف انرژی در ساختمان از طریق دیوارها و سقف صورت می گیرد؛ از این رو استفاده از عایق های مناسب در این قسمت تا حد زیادی از هدررفت انرژی حرارتی جلوگیری می کند.

• قیچی برش مفتول

این ابزار کاربردهای زیادی دارد، معمولاً آن را برای برش میلگرد، قطعات فلزی مختلف، مفتول و پیچ مورد استفاده قرار می‌دهند. کیفیت این دستگاه روی نحوه برش تأثیر زیادی داشته و هنگام استفاده باید به این مسأله توجه نمود.

جمع‌بندی

قبل از آنکه به این مطلب خاتمه دهیم باید به شما عزیزان بگوییم که ابزارهای دیگری مانند ریسمان کار، ماژیک، ابزارهای لوله کشی و متر هم برای نصب پانل نیاز است. اما ما در بالا سعی داشتیم مهم‌ترین‌ها را به شما معرفی کنیم. به یاد داشته باشید که مجموعه این ابزارها با یک دیگر امکان ساخت یک سازه مستحکم و بادوام را برای شما فراهم خواهد کرد. ‌امیدواریم که خواندن این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و پاسخ سؤالات خود را با مطالعه آن دریافته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع ساندویچ پانل، سفارش و قیمت ساندویچ پانل از طریق راه‌های زیر با کارشناسان دنیای ماموت در ارتباط باشید.

نشانی : آزادراه کرج-قزوین، پنج کیلومتر بعد از پل کردان

تلفن دفتر: 4500-021

تلفن کارخانه: 4500-026

وبسایت رسمی دنیای ماموت : https://mammutworld.com

ایمیل crm@mammutworld.com :

فکس : 88103520-021

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها:

نظر شما