شناسهٔ خبر: 56349776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مردم رشت پای کار انقلاب زیر باران+عکس و فیلم

اجتماع امت رسول الله مردک گیلان در پی هتک حرمت و جسارت به محضر قرآن و اهل بیت (ع) و ساحت مقدس امام‌ زادگان مردم گیلان زیر باران پاییزی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز اجتماع امت رسول الله در پی هتک حرمت و جسارت به محضر قرآن و اهل بیت (ع) و ساحت مقدس امام‌ زادگان، مساجد و آسیب رسیدن به اموال مردم  توسط اغتشاشگران با حضور آحاد مختلف مردم برگزار شد.

 

در این تجمع مردم ولایتمدار رشت مسیر پل عراق به سمت نیروی دریایی و سپس مصلی بزرگ رشت را طی کرده و با حضور پرشور خود و همچنین با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر منافق، ای پرچمت مارا کفن و با دست داشتن پلاکاردهای نیروی انتظامی دلاورمردان امنیت»، «تا آخرین نفس پای انقلاب می‌مانیم» و «هتاکان به مقدسات را مجازات کنید» شعار «مرگ بر فتنه‌گر» و «ما ملت امام حسینیم» ضمن حمایت از انقلاب اسلامی انزجار خود را از استکبار و اغتشاشگران نشان داده و خط خود را از آشوب‌گران جدا دانستند.

 

مردم رشت در پایان راهپیمایی اعتراضی خود در مصلای این شهر ضمن سر دادن شعارهای ضد استکباری و برائت‌جویانه از اغتشاشگران به سوگواری مراسم رحلت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پرداختند.

 

 

مداحی حماسی حاج ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده شور خاصی به اجتماع امت رسول الله (ص) مردم رشت در مصلای این شهر ایجاد کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظر شما