شناسهٔ خبر: 56347729 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

وزیر بهداشت: ۱۲۰۰ نیروی درمانی در خدمت زائران رضوی خواهند بو...

اقتصاد ایران: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه خادمان حوزه سلامت در تمامی مسیرهای منتهی به مشهد حضور دارند، گفت: در ماموریت ویژه این دهه، ۱۵۰ ایستگاه سلامت با ۵۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱۲۰۰ نیروی بهداشتی و درمانی حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظهر امروز از ایستگاه سلامت روستای ابرش در کیلومتری ۶۰ کیلومتری جاده نیشابور به مشهد بازدید کرد.

عین‌اللهی در حاشیه این یازدید در جمع خبرنگاران گفت: ماموریت ویژه این دهه، ۱۵۰ ایستگاه سلامت با ۵۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱۲۰۰ نیروی بهداشتی و درمانی حضور دارند تا در صورت نیاز خدمت‌رسانی لازم را به زائران پیاده امام رضا (ع) داشته باشند.

وی افزود: در دهه پایانی ماه صفر امسال تدابیر ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران پیاده رضوی با مشارکت تمامی خادمان حوزه سلامت در سطح کشور اندیشیده شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان‌کرد: خادمان حوزه سلامت در تمامی مسیرهای منتهی به مشهد حضور دارند اما به جهت آن که تردد اکثر زائران پیاده از جاده نیشابور است در این مسیر ایستگاه‌ها، تجهیزات و نیروهای بیشتری داریم.

عین اللهی گفت: خدای منان را شاکریم که در مسیر زائران پیاده رضوی هستیم، زائرانی که از تمامی گروه‌های سنی به‌ویژه نوجوانان و جوانان هستند و این حضور میلیونی جمعیت عاشق و دلداده امام رضا(ع) را یک حماسه بزرگ می‌دانیم.

وی تصریح‌کرد: باعث افتخار است که در مسیر سلامت زائران پیاده امام رضا(ع) خدمات‌رسانی می‌کنیم و در این خصوص تدابیر بسیارخوبی در موضوعات بهداشتی، دارویی، درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی اندیشیده شده است.

 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما