شناسهٔ خبر: 56347200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عصر شنبه؛

شهید مدافع امنیت در قوچان تشییع شد

قوچان - پیکر مطهر شهید «مسلم جاویدی مهر» که در اغتشاشات اخیر در دفاع از امنیت به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، در قوچان تشییع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شهید ستوان یکم مسلم جاویدی مهر، افسر تیپ ۲۷۷ شهید تولایی قوچان که در روز چهارشنبه در جریان اغتشاشات شهرستان قوچان به شهادت رسیده بود، امروز پس از تشییع در مشهد مقدس به قوچان منتقل شد و بر دستان مردم شهیدپرور قوچان تشییع شد.

مردم شهرستان قوچان پیکر پاک این شهید را پس از اقامه نماز تا زادگاهش در شهر مزرج همراهی کرده و در مزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

امیر سرتیپ آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در این مراسم با تأکید بر این‌که هیچ وقت پرچم این انقلاب به زمین نخواهد افتاد، اظهار کرد: شهیدی که در این انقلاب و در این شهر به دنیا آمده و برای دفاع از انقلاب، ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های اسلام، لباس شهادت پوشیده است، امروز به این درجه رسید.

وی ادامه داد: عوامل دشمن و گروه‌های معاند نمی‌دانند در کجا وارد شده و در مقابل چه ملتی ایستاده‌اند.

آذریان بیان کرد: این شهید در میادین به جا مانده از هشت سال دفاع مقدس به درجه جانبازی رسیده بود و با غیرت خود مقابل تهاجم آشوبگران ایستاد تا از وارد کردن خسارت به بیت‌المال جلوگیری کند و در این راه نیز به عنوان سرباز ولایت به شهادت رسید.

وی تأکید کرد: اغتشاشگران باید بدانند مسئولین قضائی ضمن محکوم کردن این جنایات طبق خواسته خانواده شهید عامل این جنایت را شناسایی و به مجازات خواهند رساند.

نظر شما