شناسهٔ خبر: 56347015 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نگاه خاص به محلات نایین در سال تحصیلی جدید

مدیر آموزش و پرورش نایین گفت: رویکرد آغاز سال تحصیلی جدید با نگاه خاص ما در شهرستان نایین‌ همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید شهریاری در حاشیه مراسم زنگ مهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال شروع سال تحصیلی جدید را از دبستان عفتیه محمدیه آغاز کردیم و این رویکرد، نگاه خاص ما به محلاتی است که بیش از پیش نیاز به توجه دارد و محله محمدیه از همان محلات است.

وی افزود: سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ را در حالی آغاز می‌کنیم که مزین به نام نبی اکرم (ص) و دو سبط معظم، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) است.

مدیر آموزش و پرورش نایین ادامه داد: پس از دو سال آموزشی که تحت تأثیر ویروس کرونا بود، به همت دانشمندان و کادر سلامت و درمان کشورمان، توانستیم سال تحصیلی جدید را کاملاً حضوری شروع کنیم و ان شاء الله بتوانیم بواسطه همت همکارانمان به جبران کاستی‌های آموزشی دانش آموزان در سال‌های گذشته بپردازیم.

حجت الاسلام مطهر خو، امام جمعه شهرستان نائین نیز در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: معلمان و کادر آموزشی وظیفه دارند تا به شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان بپردازند و هیچیک از ظرفیت‌ها و استعدادهای دانش آموزان از بین نرود چرا که همگی دارای استعداد و ظرفیت‌های قابل توجهی هستند.

وی افزود: خدا را شاکریم که طرح امین در مدارس سطح شهرستان از امسال در حال اجرا است و طلاب علوم دینی به منظور پاسخگویی به سوالات اعتقادی دانش آموزان در مدارس حاضر می‌شوند.

امام جمعه نائین خطاب به دانش آموزان خاطرنشان کرد: دانش‌آموز موفق کسی است که فعال، مثبت، پرانرژی، پرتحرک و درس خوان باشد و در این راه باید با قرائت قرآن، ارتباط خود را با خداوند قوی کنید.

به گزارش ایمنا، آئین نواختن زنگ مهر در دبستان عفتیه محله محمدیه شهرستان نائین با حضور شورای اداری توسط جمعی از مسئولان انجام شد.

نظر شما