شناسهٔ خبر: 56346684 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

کتابچه اصول تغذیه صحیح ویژه نابینایان و کم بینایان منتشر شد

سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انتشار کتابچه اصول تغذیه صحیح و رهنمودهای غذایی ایران ویژه نابینایان و کم بینایان خبر داد.

صاحب‌خبر - شفاآنلاین>سلامت>دکتر احمد اسماعیل زاده گفت: اصول تغذیه صحیح و رهنمودهای غذایی ایران ویژه نابینایان و کم بینایان توسط گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی منتشر شد.
به گزارش شفاآنلاین: وی افزود: به منظورآشنایی کم بینایان و نابینایان با اصول تغذیه سالم و هرم غذایی ایران گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی با همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت و نهاد کتابخانه های استان آذربایجان شرقی کتابچه اصول تغذیه صحیح و رهنمودهای غذایی ایران را به صورت بریل منتشر شده کرده است.
اسماعیل زاده بیان کرد: در این استان نزدیک به 10 هزار نابینا و کم بینا وجود دارد که با قرار گرفتن این کتابچه ها به صورت بریل در کتابخانه های عمومی این امکان فراهم شده است که اطلاعات مربوط در این زمینه را در اختیار آنها قرار گیرد.
سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت یادآور شد: قرار است که از این مطالب در مدارس مخصوص به این دانش آموزان برای آموزش استفاده شود. علاقمندان می توانند برای تهیه این محتوی آموزشی با گروه بهبود تغذیه جامعه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی تماس بگیرند.

نظر شما