شناسهٔ خبر: 56346173 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

او هرگز عوض نخواهد شد؛

ستاره بداخلاق، در بازی خیریه هم جنجال به پا کرد!

روی کین برای اینکه ثابت کند بعضی چیزها هرگز تغییر نخواهد کرد، تنها به کمتر از 10 ثانیه زمان نیاز داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امروز اسطوره های دو باشگاه لیورپول و منچستریونایتد در دیداری خیریه به مصاف هم رفتند که مرسی سایدی ها موفق شدند 1-2 به برتری دست یابند. 17 سال بعد از انجام آخرین بازی با لباس منچستریونایتد، روی کین در شرایطی در این مسابقه به میدان رفت که برای مدتی طولانی تاکید داشت از نظر جسمانی آماده نیست و علاقه ای به حضور در زمین ندارد.

روی کین در این رابطه گفته بود: "اصلا روی فرم نیستم و فاصله زیادی تا مرز آمادگی دارم و شرایط خیلی فاجعه بار است. اینکه اضافه وزن ندارم دلیل نمی شود که آماده باشم و واقعا قادر به دویدن نیستم. در سال های اخیر بارها برای حضور در بازی های بین بازیکنان افسانه ای و مواردی از این دست دعوت شده ام، اما حضور در زمین برایم دشوار بوده است. بارها مصدوم شده ام و علیرغم رژیم های مناسب و تلاش برای کاهش وزن، اینقدر آماده نیستم که بتوانم در زمین حضور پیدا کنم."

اما در نهایت اصرارهای دنیس اروین، ستاره دهه 90 منچستریونایتد، باعث شد روی کین 51 ساله در بازی برابر لیورپول حضور یابد. اگرچه نیت این مسابقه خیریه بود، اما باز هم او در طول مسابقه از سوی هواداران لیورپول هو شد. هر گاه نام او برده شد و یا روی کین از روی نیمکت برخاست، هواداران به او واکنش نشان دادند و البته این هافبک ایرلندی که در دقیقه 76 وارد زمین شد، به نظر از این مورد توجه قرار گرفتن، لذت می برد.

اما روی کین در همین بازی خیریه هم جنجال ساز شد. رونی جانسون، هم تیمی قدیمی اش قصد داشت بازوبند کاپیتانی را بدو ورود به روی کین بدهد، اما او که خودش را باسابقه ترین بازیکن ترکیب نمی دانست، از این رفتار جانسون خوشش نیامد و با پس زدن دست او اعلام کرد تمایلی به بستن بازوبند ندارد. شاید این جالب ترین صحنه بازی بود و لیورپول که بعد از این اتفاق جانی تازه گرفته بود، در نهایت در دقایق پایانی به گل برتری دست یافت.

یونایتد در نیمه اول نمایش بهتری داشته و با تک گل دیمیتار برباتوف به برتری رسید، اما مارک گونزالس تازه وارد در نیمه دوم روی پاس رابی کین موفق به زدن گل تساوی شد و در دقایق پایانی، فلورنت پونگوله گل پیروزی لیورپول را به ثمر رساند.

نظر شما