شناسهٔ خبر: 56346168 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت امور خارجه | لینک خبر

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران- ملاقات دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با شیخ احمد ناصر محمد الصباح وزیر خارجه کویت

دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست مجمع عمومی در نیویورک با شیخ احمد ناصر الصباح وزیرخارجه کویت ملاقات و درباره موضوعات مورد علاقه فی مابین از جمله مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

صاحب‌خبر -

دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست مجمع عمومی در نیویورک با شیخ احمد ناصر محمدالصباح وزیرخارجه کویت ملاقات و درباره موضوعات مورد علاقه فی مابین از جمله مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

دکتر امیرعبداللهیان با اشاره به پیشرفت های انجام شده در روابط دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با کشور برادر و همسایه کویت تاکید کرد: سیاست ایران با همسایگان از جمله در حوزه خلیج فارس بر همکاری کامل متمرکز است.

وزیر امور خارجه کشورمان در بخش دیگری از این ملاقات آخرین وضعیت مذاکرات وین برای لغو تحریم ها را تبیین کرد.

شیخ احمد ناصر محمد الصباح وزیر امور خارجه کویت نیز در این ملاقات بر عزم و اراده رهبری کشور متبوعش برای توسعه مناسبات با ایران تاکید کرد.

شیخ احمد الصباح با دعوت از وزیر امور خارجه کشورمان برای سفر به کویت و گفتگو در خصوص روند گسترش مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای، بر موضع حمایتی کویت از مذاکره و گفتگوی منطقه ای تاکید کرد.

نظر شما