شناسهٔ خبر: 56342301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

دو مدافع بارسا با ال‌کلاسیکو خداحافظی کردند

عاینات و آزمایش‌های پزشکی باشگاه بارسلونا بر روی ژول کونده و رونالد آرائوخو دو مدافع این تیم، مصدومیت آنان را تأیید کرد که حکایت از غایب بودن این بازیکنان در بازی ال‌کلاسیکو دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، باشگاه بارسلونا پس از انجام تست‌های ورزشی از ژول کونده و آرائوخو اعلام کرد که کونده از ناحیه عضله دوسر ران در ران چپش آسیب‌دیده و رونالد آرائوخو هم از ناحیه تاندون در پای راستش دچار انقباض شده است.

تارنمای «آس» در بازتاب این خبر نوشت: با اساس آزمایش‌ها و معاینات صورت‌گرفته، ژول کونده مدافع میانی فرانسوی بارسا در ال‌کلاسیکو حضور نخواهد داشت ضمن اینکه باید دو دیدار مقابل اینتر در لیگ قهرمانان را نیز ازدست‌رفته بداند.

به نوشته این تارنما، ژول کونده در بهترین حالت می‌تواند در ۲۶ اکتبر (۴ آبان‌ماه) به زمین برگردد. او در بازی فرانسه مقابل اتریش دچار مصدومیت شد اما معاینات پزشکان تیم فرانسوی به او اجازه ادامه بازی داد. حالا در بارسلونا، پزشکان باشگاه واضح عنوان کردند که در ام‌آرآی، پارگی عضله دوسر ران پای چپ محرز و یک مرخصی چهارتا پنج هفته‌ای برای او ضروری است.

آس خاطرنشان کرد: این اتفاق خبر بدی برای بارسا است؛ زیرا نمی‌تواند روی یکی از ستون‌های دفاعی خود حساب باز کنند. در واقع از آنجایی‌ که بازی‌ها در ماه اکتبر فشرده است، این ملی‌پوش حداقل ۷ بازی را از دست می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به تقابل رفت و برگشت در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر (۴ و ۱۲ اکتبر) و همچنین ال‌کلاسیکو در برنابئو (۱۶ اکتبر) اشاره کرد. در بهترین حالت، پیش‌بینی می‌شود که او می‌تواند برای بازی با بایرن‌مونیخ در نیوکمپ که در ۲۶ اکتبر برگزار می‌شود، بازگردد.

به نوشته آس، ‌رولاند آرائوخو جایگزین مناسب کونده بود که اتفاقاً او هم در بازی دوستانه اروگوئه مقابل ایران مصدوم شده است. ژاوی در حال حاضر تنها سه مدافع میانی برای دیدارهای بعدی خود دارد: اریک گارسیا، آندریاس کریستنسن و جرارد پیکه.

/انتهای پیام 

نظر شما